Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna
ostatnia migracja danych: ok. 17 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 155 dni temu

 

Procedura składania podania w systemie USOSweb jest następująca:

  1. z systemu USOSweb pobierz odpowiedni wzór podania (wzory podań znajdują się poniżej).
  2. podanie wypełnij elektronicznie (w edytorze tekstów) i zapisz w formacie PDF pod nazwą: "podanie.pdf".
    jeżeli wraz z podaniem wymagane są inne pliki (np. skany dokumentów), to zapisz je w formacie PDF.
  3. w systemie USOSweb (po zalogowaniu) wybierz w menu: DLA STUDENTÓW -> PODANIA i kliknij "złóż nowe podanie".
  4. wybierz odpowiedni rodzaj podania i kliknij "Wypełnij podanie".
  5. wprowadź "Adresata podania" - jeżeli jest inny niż Dyrektor Instytutu.
  6. plik PDF z podaniem oraz inne wymagane pliki dodaj jako załączniki do podania (przycisk "ZAŁĄCZ PLIKI"). W polu "opis załącznika" przy pliku z podaniem wprowadź tekst: "podanie". Przy załącznikach do podania wprowadź tekst odpowiedni dla danego załącznika (np. "zaświadczenie lekarskie", "opis przebiegu studiów" itp.).
  7. postępuj zgodnie z poleceniami na ekranie i kliknij przycisk "DALEJ" a na koniec "ZATWIERDŹ".

Uwaga: podania i oświadczenia studenta składane w postaci elektronicznej przez system USOSweb nie wymagają odręcznego podpisu. 

 

WZORY PODAŃ

PODANIA DO PROREKTORA I DYREKTORÓW INSTYTUTÓW

 

  1. Dyplom - Dokonanie zmian na dyplomie, suplemencie na podstawie decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądu
  2. Dyplom - Duplikat dyplomu ukończenia studiów lub suplementu do dyplomu
  3. Dyplom - Odpis dyplomu i suplementu do dyplomu w j
  4. Dyplom - Upoważnienie do odbioru dyplomu ukończenia studiów
  5. Dyplom - Zmiana błędnych danych na dyplomie i suplemencie
  6. Egzamin komisyjny
  7. ELS - Duplikat Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS)
  8. Indywidualna Ścieżka Edukacyjna (IŚE)
  9. Indywidualny Plan Studiów (IPS)
  10. Indywidualny Tryb Odbywania Zajęć (ITZ)
  11. Indywidualny tryb odbywania zajęć z powodu szczególnej działalności na rzecz Uczelni (ITZ)
  12. Odwołanie do Prorektora ds
  13. Otwarty egzamin dyplomowy
  14. Pełnomocnictwo do odbioru dokumentów (wydawanie dokumentów dla I roku)
  15. Ponowne rozpatrzenie sprawy - Prorektor ds
  16. Powtarzanie semestru - Oświadczenie o podjęciu studiów po uzyskanej zgodzie na powtarzanie semestru
  17. Powtarzanie semestru
  18. Przeniesienie na inny kierunek studiów (UEK)
  19. Przeniesienie z innej Uczelni do UEK
  20. Przeniesienie z UEK na inną Uczelnię
  21. Przepisanie oceny z przedmiotu
  22. Rezygnacja ze studiów
  23. Roczny lub inny okres rozliczeniowy
  24. Studiowanie na dwóch specjalnościach
  25. Upoważnienie do odbioru zaświadczeń
  26. Urlop od zajęć - krótkoterminowy
  27. Urlop od zajęć - Oświadczenie o podjęciu studiów (po powrocie z urlopu od zajęć semestralnego, rocznego lub zdrowotnego)
  28. Urlop od zajęć - semestralny lub roczny
  29. Urlop od zajęć semestralny lub roczny (z przystąpieniem do weryfikacji uzyskanych efektów)
  30. Wniosek o wysłanie dyplomu na adres
  31. Wpis warunkowy (powtarzanie przedmiotu) - Deklaracja uczestnictwa w powtarzanym przedmiocie
  32. Wpis warunkowy (powtarzanie przedmiotu)
  33. Wyznaczenie terminu egzaminu z przedmiotu (przez Dyrektora Instytutu)
  34. Wznowienie studiów bez powtarzania semestru
  35. Wznowienie studiów po skreśleniu z powodu zaległości finansowych w semestrze
  36. Wznowienie studiów związane z powtarzaniem semestru
  37. Zmiana danych osobowych
  38. Zmiana formy studiów z niestacjonarnej na stacjonarną
  39. Zmiana formy studiów ze stacjonarnej na niestacjonarną
  40. Zmiana grupy dziekańskiej
  41. Zmiana promotora
  42. Zmiana przedmiotu do wyboru
  43. Zmiana specjalności
  44. Oświadczenie o gotowości do obrony (wraz z załącznikami) 
  45. Podanie o przeprowadzenie zdalnego egzaminu dyplomowego z terenu Uczelni
  46. Wniosek o wysłanie na wskazany adres dyplomu, suplementu do dyplomu oraz odpisów 

 

PODANIA DO ADMINISTRACJI DOMÓW STUDENCKICH

 

 

 

PODANIA DO DZIAŁU ROZLICZEŃ STUDENTÓW I DOKTORANTÓW

 

 

kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.1.0-2 (2023-01-24)