Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 19 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 1 dzień i 14 godz. temu

  

System USOS przeznaczony jest do obsługi Studentów przyjętych na studia od roku akademickiego 2018/19.

W przypadku Studentów przyjętych wcześniej, system wykorzystywany jest w ograniczonym zakresie a ich dane są niekompletne. Obsługa tych Studentów realizowana jest, tak jak dotychczas, w systemie dziekanatowym APOLLO i systemie "Wirtualna Uczelnia UEK".

 

 

KOMUNIKATY:


 [23.09.2022]

Komunikat dla studentów pierwszego roku

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy osoby przyjęte na pierwszy rok studiów pierwszego stopnia i jednolitych magisterskich w roku akademickim 2022/2023 do odbioru dokumentów. Wykaz terminów odbioru dokumentów dla poszczególnych Kolegiów:

Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa:

  • studia stacjonarne I stopnia w dniu 30 września 2022 r. (piątek) w godzinach od 11.00-13.00 oraz od 14.00-17.00 w pozostałe dni w godzinach pracy Dziekanatu.
  • studia niestacjonarne I stopnia od dnia 7 października 2022 r. (piątek) w godzinach pracy Dziekanatu.

Kolegium Gospodarki i Administracji Publicznej:

  • studia stacjonarne I stopnia w Budynku Głównym w pok. 207 w dniach 29-30 września 2022 r. w godzinach od 9.00 do 16.00 (szczegółowe przedziały czasowe spotkań ustalone dla poszczególnych kierunków zostaną przesłane osobną wiadomością);
  • studia niestacjonarne I stopnia w Budynku Głównym w pok. 207 w dniu 1 października 2022 r. w godzinach pracy Dziekanatu;

Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości:

  • studia stacjonarne I stopnia w dniu 30 września 2022 r. (piątek) w godzinach od 11.00-13.00 oraz od 14.00-17.00 w pozostałe dni w godzinach pracy Dziekanatu.
  • studia niestacjonarne I stopnia od dnia 7 października 2022 r. (piątek) w godzinach pracy Dziekanatu.

Wykaz osób opiekujących się Państwa kierunkami studiów dostępny jest pod linkiem: https://uek.krakow.pl/studenci/kontakt-obsluga-dziekanatow

Prosimy także o zapoznanie się i zastosowanie do załączonej w dokumencie instrukcji postępowania podczas odbioru dokumentów Uprzejmie informujemy, że wewnętrzne akty prawne dotyczące procesu i organizacji kształcenia, obowiązujące w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie dostępne są na stronie: http://bip.uek.krakow.pl/


Prosimy o zapoznanie się i zastosowanie do załączonej poniżej instrukcji.

Instrukcja postępowania podczas odbioru dokumentów

  1. Zgodnie z zasadami obowiązującymi w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie wszelka korespondencja odbywa się z wykorzystaniem indywidualnych adresów kont uczelnianych, które zostały przyznane i aktywowane po etapie potwierdzenia podjęcia studiów. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo pod linkiem.
  2. Przed wizytą w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie należy zalogować się na konto USOSweb, a następnie:
    1. zapoznać się i akceptować umieszczone w systemie dokumenty: Ślubowanie, Oświadczenie;
    2. dokonać opłaty za legitymację studencką.
  3. Student, który dopełnił formalności (pkt 1 i 2) stawia się do Dziekanatu po odbiór legitymacji.
  4. Dla studentów naszej Uczelni, którzy mają aktywne Elektroniczne Legitymacje Studenckie (pkt 3) uruchomiona została możliwość korzystania z mobilnej wersji Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (mLegitymacja). Instrukcje korzystania z mLegitymacji znajdują się na stronie pod linkiem.
  5. Studenci, którzy zainteresowani są wykorzystaniem elektronicznej legitymacji studenckiej jako nośnika elektronicznego biletu okresowego Komunikacji Miejskiej w Krakowie zobowiązani są do zaakceptowania oświadczenia, które zamieszczone zostało w systemie USOS. O terminie od kiedy będzie możliwe uaktywnienie aplikacji KKM w Centrum Systemów Informatycznych zostaną Państwo poinformowani oddzielnym e-mailem.

W trosce o bezpieczeństwo swoje i innych – w przypadku złego samopoczucia – prosimy o zgłoszenie się po odbiór dokumentów w innym terminie (po wcześniejszym umówienia telefonicznym lub mailowym)

 


 [20.09.2022]

Instytut Prawa

Zapisy na przedmioty do wyboru na semestr 1 (zimowy) i 2 (letni) roku akademickiego 2022/2023 - II tura

 

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż w dniu 22 września 2022 roku od godz. 9:00 do godz. 23:59 odbędzie się II tura zapisów na przedmioty do wyboru na semestr 1 (zimowy) w roku akademickim 2022/2023. 

 

Kierunek: Prawo, studia niestacjonarne jednolite magisterskie

Zapisy będą się odbywać przez system USOSweb.

Uwaga:
Student jest zobowiązany do zdania jednego egzaminu z przedmiotu do wyboru w języku obcym w ciągu całego okresu studiów. 

Wybierają Państwo 2 przedmioty z 4 przedmiotów:

  1. Basics of Law ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  2. Techniki legislacyjne ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  3. Zasady stosowania prawa ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  4. Zawody prawnicze ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )

 


 

[20.09.2022]

AZS UEK – Rejestracja na Wychowanie Fizyczne

Drodzy Studenci Pierwszego Roku,

pragniemy zaprosić Was na treningi sekcji Akademickiego Związku Sportowego UEK. Treningi skierowane są do osób posiadających predyspozycje do trenowania danej dyscypliny sportowej. Zachęcamy zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, chcących sprawdzić swoje umiejętności.
Istnieje możliwość zapisu na treningi sekcji sportowych AZS UEK w ramach przedmiotu Wychowanie Fizyczne w semestrze zimowym 2022/2023 od dnia 28.09.2022 od godziny 8.00 do dnia 02.10.2022 do godziny 23.59.

Sekcje sportowe dają zaliczenie z wychowania fizycznego dla studentów I roku.

Treningi Akademickiego Związku Sportowego UEK dają zaliczenie z WF.
Szczegółowe informacje o rodzajach sekcji AZS UEK znajdują się na stronie internetowej: https://azs.uek.krakow.pl/sekcje/sekcje-azs/

 


[20.09.2022]

Studium Wychowania Fizycznego i Sportu - rejestracja na zajęcia

Szanowni Studenci,

SWFiS informuje że, w semestrze zimowym 2022/2023 zapisy na zajęcia z wychowania fizycznego będą odbywały się w USOS.

Każdy student indywidualnie poprzez platformę USOSweb dokonuje zapisu na wybrane przez siebie najbardziej preferowane zajęcia sportowe (tylko jedne zajęcia!)
Oferta zajęć (hala sportowa, pływalnia, siłownia, zajęcia w terenie), będzie dostępna na stronie https://swfis.uek.krakow.pl/ od 27.09.2022.

Przed rozpoczęciem rejestracji każdy student powinien sprawdzić czy posiada żetony typu „WF" uprawniające do zapisu na zajęcia. Informacja o żetonach znajduje się w zakładce „Dla Studentów" -> „Rejestracje żetonowe" -> „Moje żetony". Instrukcja dla rejestracji żetonowych dostępna jest tutaj.
W każdej grupie są określone limity dostępnych miejsc.


Przed zapisem na zajęcia z wf prosimy, aby dokładnie sprawdzić czy termin wybranych zajęć sportowych nie koliduje z harmonogramem ogólnym zajęć studenta.

Prosimy o rozważne dokonanie wyboru tylko na jedną formę zajęć sportowych!!!

Zapisy na zajęcia w USOS rozpoczynają się od dnia 28września od godziny 8.00, a kończą 02 października o godzinie 23.59.

Każdy student poprzez zapisanie się do grupy w USOS wybrał również nauczyciela prowadzącego, który będzie wpisywał ocenę końcową z WF. Każdego studenta który, wybrał zajęcia w hali sportowej, pływalni lub na siłowni oraz w sekcjach KU AZS UEK obowiązuje systematyczne uczestniczenie raz w tygodniu na wybraną formę zajęć sportowych. Studenci, którzy wybrali wycieczki piesze lub rowerowe mają do zrealizowania pięć zajęć w terminach podanych przed rozpoczęciem zajęć.

Zespół Studium Wychowania Fizycznego i Sportu

 


 [10.09.2022]

Informacja dla studentów niestacjonarnych I stopnia o zapisach na lektoraty w systemie USOSweb

 

Wszyscy studenci I roku mają obowiązek zapisać się na zajęcia z języków w systemie USOSweb

Na studiach niestacjonarnych I stopnia obowiązuje nauka jednego języka obcego przez cztery semestry w wymiarze 30 godz./semestr. Lektoraty dostępne są od poziomu B1.

Termin rejestracji:

  • 14.09.2022 godz. 12:00 – 20.09.2022 godz. 23:59

Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce Aktualności -> instrukcje

Aby poprawnie zapisać się na lektorat każdy student musi zapoznać się z:

  1. informacjami zamieszczonymi na stronie Centrum Językowego https://cj.uek.krakow.pl/site/html/strona/id/1421 

    Na studiach niestacjonarnych I stopnia studenci muszą zapisać się na zajęcia językowe w bloku właściwym dla danego kierunku studiów (lektoraty dla poszczególnych kierunków mają określoną godzinę oraz dzień zajęć). Na stronie CJ zamieszczone są tabele z informacjami na temat terminów lektoratów dla poszczególnych kierunków.

  2. ze swoimi planami studiów https://planystudiow.uek.krakow.pl/ 

Na niektórych kierunkach język angielski jest językiem obowiązkowym. Informacja taka zamieszczona jest w planach studiów.

Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji niezaliczeniem semestru.

Po zarejestrowaniu się na lektorat należy obowiązkowo podpiąć ten przedmiot w systemie USOSweb pod odpowiedni etap studiów. Lektorat należy podpinać pod odpowiedni etap studiów po każdym rozpoczęciu kolejnego semestru.  

 


[23.08.2022]

Instytut Prawa
Zapisy na przedmioty do wyboru na semestr 1 (zimowy) i 2 (letni) roku akademickiego 2022/2023

 

Szanowni Państwo,
Informujemy, iż w dniu 16 września 2022 roku od godz. 9:00 do godz. 23:59 odbędzie się I tura zapisów na przedmioty do wyboru na semestr 1 (zimowy) w roku akademickim 2022/2023. 

Kierunek: Prawo, studia niestacjonarne jednolite magisterskie

Zapisy będą się odbywać przez system USOSweb. 

Uwaga:
Student jest zobowiązany do zdania jednego egzaminu z przedmiotu do wyboru w języku obcym w ciągu całego okresu studiów. 

Wybierają Państwo 2 przedmioty z 10 przedmiotów: 

  1. Zasady stosowania prawa ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  2. Techniki legislacyjne ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  3. Prawo rzymskie ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  4. Współczesne systemy prawne ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  5. Zawody prawnicze ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  6. Basics of Law ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  7. Europejskie doktryny prawne, ekonomiczne i społeczne ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  8. Filozofia prawa ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  9. Kultura prawna ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  10. Porównawcza historia ustroju i prawa Europy Środkowej ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )

 

Informujemy, iż w dniu 19 września 2022 roku od godz. 9:00 do godz. 23:59 odbędzie się I tura zapisów na przedmioty do wyboru na semestr 2 (letni) w roku akademickim 2022/2023. 

Kierunek: Prawo, studia niestacjonarne jednolite magisterskie

Zapisy będą się odbywać przez system USOSweb. 

Uwagi:
W sytuacji prowadzenia przedmiotu w języku polskim i angielskim – przedmiot może być wybrany tylko w jednym języku. Student jest zobowiązany do zdania jednego egzaminu z przedmiotu do wyboru w języku obcym w ciągu całego okresu studiów.

Wybierają Państwo 2 przedmioty z 11 przedmiotów: 

  1. Legal history of Spain and Latin America ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  2. Teoria prawa ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  3. European law ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  4. Systemy ustrojowe państw współczesnych na tle porównawczym ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  5. Naturalizacja prawa ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  6. Prawne uwarunkowania społeczeństwa obywatelskiego ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  7. Międzynarodowe organizacje gospodarcze ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  8. Prawo i ustrój Hiszpanii oraz krajów Ameryki Łacińskiej ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  9. Theory of Law ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  10. Teoria dyrektyw i norm prawnych ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )
  11. Organizacje pozarządowe w prawie międzynarodowym i krajowym ( 18 godz. wykład, 4 ECTS )

 

 


[23.08.2022]

Dodatkowy termin rejestracji na lektoraty dla studentów pierwszego roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia

Wszyscy studenci I roku mają obowiązek zapisać się na zajęcia z języków w systemie USOSweb

Dodatkowy termin rejestracji:

  • 01.09.2022 godz. 12:00 – 04.09.2022 godz. 23:59

Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce Aktualności -> instrukcje

Aby poprawnie zapisać się na lektoraty każdy student musi zapoznać się z:

  • informacjami zamieszczonymi na stronie CJ - https://cj.uek.krakow.pl/site/html/strona/id/1080 oraz
  • ze swoimi planami studiów - https://planystudiow.uek.krakow.pl/.

Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji niezaliczeniem semestru.

Przy rejestracji do grup lektoratowych (dotyczy to zwłaszcza lektoratów z drugiego języka) liczy się kolejność zgłoszeń. Większy wybór języków mają studenci zapisujący się na lektoraty w pierwszej kolejności.

 


 [18.08.2022]

Instytut Prawa
Zapisy na przedmioty do wyboru na semestr 1 (zimowy) i 2 (letni) roku akademickiego 2022/2023

 

Szanowni Państwo,
Informujemy, iż od 22 sierpnia 2022 roku od godz. 9:00 do 23 sierpnia 2022 do godz. 23:59 odbędzie się I tura zapisów na przedmioty do wyboru na semestr 1 (zimowy) w roku akademickim 2022/2023.
Kierunek: Prawo, studia stacjonarne jednolite magisterskie

Zapisy będą się odbywać przez system USOSweb.
Uwaga: Student jest zobowiązany do zdania jednego egzaminu z przedmiotu do wyboru w języku obcym w ciągu całego okresu studiów.

Wybierają Państwo 2 przedmioty z 10 przedmiotów:
1. Zasady stosowania prawa ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
2. Techniki legislacyjne ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
3. Prawo rzymskie ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
4. Współczesne systemy prawne ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
5. Zawody prawnicze ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
6. Basics of Law ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
7. Europejskie doktryny prawne, ekonomiczne i społeczne ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
8. Filozofia prawa ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
9. Kultura prawna ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
10. Porównawcza historia ustroju i prawa Europy Środkowej ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )

Informujemy, iż od 24 sierpnia 2022 roku od godz. 9:00 do 25 sierpnia 2022 do godz. 23:59 odbędzie się I tura zapisów na przedmioty do wyboru na semestr 2 (letni) w roku akademickim 2022/2023.
Kierunek: Prawo, studia stacjonarne jednolite magisterskie

Zapisy będą się odbywać przez system USOSweb.
Uwagi: W sytuacji prowadzenia przedmiotu w języku polskim i angielskim – przedmiot może być wybrany tylko w jednym języku. Student jest zobowiązany do zdania jednego egzaminu z przedmiotu do wyboru w języku obcym w ciągu całego okresu studiów.

Wybierają Państwo 2 przedmioty z 11 przedmiotów:
1. Legal history of Spain and Latin America ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
2. Teoria prawa ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
3. European law ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
4. Systemy ustrojowe państw współczesnych na tle porównawczym ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
5. Naturalizacja prawa ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
6. Prawne uwarunkowania społeczeństwa obywatelskiego ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
7. Międzynarodowe organizacje gospodarcze ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
8. Prawo i ustrój Hiszpanii oraz krajów Ameryki Łacińskiej ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
9. Theory of Law ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
10. Teoria dyrektyw i norm prawnych ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )
11. Organizacje pozarządowe w prawie międzynarodowym i krajowym ( 30 godz. wykład, 4 ECTS )

 


 [3.08.2022]

STYPENDIA NA ROK AKADEMICKI 2022/2023

 

WYSOKOŚĆ DOCHODU NA OSOBĘ W RODZINIE UPRAWNIAJĄCA DO UBIEGANIA SIĘ O STYPENDIUM SOCJALNE wynosi 1051,70 PLN.

 

TERMIN REJESTRACJI I DOSTARCZENIA WNIOSKÓW:

Zarządzenie Rektora nr R.0211.35.2022 – link

SPOSÓB DOSTARCZENIA WNIOSKÓW – link

WYMAGANE DOKUMENTY DO WNIOSKU O STYPENDIUM SOCJALNElink

LISTA PRACOWNIKÓW Działu Spraw Bytowych Studentów i Doktorantów – link

 

 


 

[26.07.2022]

Rekrutacja na lektoraty dla studentów studiów stacjonarnych I stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich

Terminy rejestracji:

  • I tura od 1 sierpnia 2022 r. godz. 12:00 do 14 sierpnia 2022 r. godz. 23:59
  • II tura dla studentów z dodatkowej rekrutacji planowana jest w drugiej połowie września.

Wybór drugiego języka w II turze rejestracji będzie ograniczony – zapisać się będzie można tylko do tych grup, w których pozostaną wolne miejsca po zamknięciu I tury.

Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce Aktualności -> instrukcje

Aby poprawnie zapisać się na lektoraty każdy student musi zapoznać się z

Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji niezaliczeniem semestru.

Przy rejestracji do grup lektoratowych (dotyczy to zwłaszcza lektoratów z drugiego języka) liczy się kolejność zgłoszeń. Większy wybór języków będą mieć studenci zapisujący się na lektoraty w pierwszej kolejności. 

 


 

[18.07.2022]

WNIOSKI O MIEJSCE W AKADEMIKU

nowo przyjęci studenci:
termin składania wniosków : 28.07.2022 09:00 - 01.08.2022 23:59 

Wnioski o akademik dostępne są w zakładce "DLA WSZYSTKICH" -> "WNIOSKI"

termin wpłaty opłaty rezerwacyjnej 200zł : do 08.08.2022 na rachunek podany w USOSweb "DLA STUDENTÓW" -> "PŁATNOŚCI FK"

 Szczegółowe informacje można uzyskać w Domach Studenckich 


 

 [23.06.2022]

PRZERWA TECHNICZNA


Informujemy, że 23.06.2022 od godz. 22:00 do 24.06.2022 01:00 serwis USOSweb będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.

 


 [25.05.2022]

Bilety na Koncert z okazji Święta UEK

Szanowni Państwo
Studenci i Doktoranci
Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie,

serdecznie Państwa zapraszam do odbioru darmowych biletów na koncert z okazji Święta Uczelni. Czekają one na Państwa w Sekcji Socjalnej (Budynek Główny, III p., pokój 301).

Koncert z okazji Święta Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie odbędzie się w sobotę, 28 maja, o godzinie 17:00 na krakowskim Małym Rynku. Wezmą w nim udział:

  • Orkiestra Kameralna "Polyphonia" Politechniki Lwowskiej (ze względu na wojnę w Ukrainie przyjedzie do nas 25 kobiet, mężczyźni nie dostali pozwolenia na opuszczenie kraju),
  • Orkiestra Wojskowa w Krakowie – etatowy pododdział artystyczny Wojska Polskiego,
  • Chór Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie „Dominanta".

Koncert ma być wyrazem naszej solidarności z narodem ukraińskim. Utworem finałowym, wykonanym wspólnie przez wszystkie trzy grupy muzyczne, będzie utwór Dona nobis pacem (Obdarz nas pokojem) polskiego kompozytora Wojciecha Kilara.

Podczas wydarzenia będzie też miało miejsce ogłoszenie wyników 2. plebiscytu „Wspólnota UEK".

Swoim patronatem honorowym wydarzenie objęli Witold Kozłowski – Marszałek Województwa Małopolskiego oraz prof. Jacek Majchrowski – Prezydent Miasta Krakowa. Realizacja koncertu możliwa będzie dzięki wsparciu naszych partnerów, którymi są: Santander Universidades, Polskie Zakłady Zbożowe PZZ w Krakowie SA, Żabka oraz Narodowa Agencja Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności. Koncert odbywa się też przy wsparciu finansowym Centrum Współpracy SALTO. Swoim patronatem medialnym wydarzenie objęli: TVP 3, Dziennik Polski, Radio Kraków i Lovekrakow.pl.

Z wyrazami szacunku

dr hab. Krzysztof Machaczka, prof. UEK
Dyrektor Departamentu Marki i Komunikacji

  


 [25.05.2022]

I spotkanie informacyjnego dotyczące praktyk studenckich podczas Forum Ekonomicznego 2022

Szanowni Państwo, w dniu 25 maja (środa) o godzinie 11.30-13.00 w sali 8 Bud. Gł. będzie miało miejsce spotkanie z pracownikami Fundacji Instytut Wschodni w Warszawie - organizator Forum Ekonomiczne 2022. Osoby, które chciałby się czegoś więcej dowiedzieć o Praktykach serdecznie zapraszamy.

Jednocześnie pragnę poinformować, że ruszyła już rejestracja na w/w praktyki podczas Forum Ekonomicznego 2022. Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.

dr Karolina Kotulewicz-Wisińska
Katedra Studiów Politycznych
Koordynator na UEK ds. praktyk studenckich podczas Forum Ekonomicznego 2022
adres e-mal: kotulewk@uek.krakow.pl

 


[20.05.2022]

DNI SPORTU AZS UEK INSPIRED BY HITACHI VANTARA

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Dniach Sportu AZS UEK Inspired by HITACHI VANTARA. W wydarzeniu mogą wziąć udział studenci, pracownicy, a także absolwenci UEK. Każdy może spróbować swoich sił aż w siedmiu dyscyplinach i turniejach!

Mowa tutaj o:

  • - UEK Czempions Lig (turniej futsalu),
  • - Turniej Siatkówki Instytutowej,
  • - Bieg na 7. piętro,
  • - Dwa ognie,
  • - Pływanie,
  • - Tenis stołowy,
  • - Tenis ziemny.

Odbędą się one w dniach 30.05-10.06 na kampusie naszej Uczelni.

Szczegółowy harmonogram wraz z formularzami zgłoszeniowymi oraz regulaminami znajdziecie na naszym Facebookowym wydarzeniu: https://fb.me/e/1Ipl06YlE

 

 


 

[29.04.2022]

Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem

Zapisy na specjalności, seminaria oraz przedmioty do wyboru na semestr zimowy 2022/2023

Studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia
na kierunkach Towaroznawstwo, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Innowacyjność Produktu oraz Logistyka

Szanowni Państwo, Studenci INJZP

Ogłaszamy zapisy na specjalności, seminaria oraz przedmioty do wyboru zgodnie z planem studiów na semestr zimowy roku akademickiego 2022/2023 na poszczególnych kierunkach studiów prowadzonych w INJZP.

Zapisy są prowadzone w systemie USOS w terminie

  • 4 maja 2022 od godz. 7.00 do 7 maja 2022 do godz. 23.59.

Prosimy o dokonanie wyboru odpowiedniej liczby przedmiotów do wyboru zgodnie z planem studiów na danym kierunku studiów, tj.

Studia I stopnia na kierunkach:

  • Towaroznawstwo - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne
    • 5 semestr – wybór specjalności i seminarium
    • 7 semestr specjalność Menedżer produktu - max 10 wykładów do wyboru, łącznie 20 ECTS, (wykłady 30/18 h – 4 ECTS, wykłady 15/9 h – 2 ECTS)
  • Zarządzanie i Inżynieria Produkcji - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne
    • 5 semestr 1 wykład do wyboru oraz seminarium
    • 7 semestr 4 wykłady do wyboru
  • Innowacyjność produktu - studia stacjonarne
    • 5 semestr 3 wykłady do wyboru, specjalność oraz seminarium

Studia II stopnia na kierunkach:

  • Zarządzanie i Inżynieria Produkcji - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne
    • specjalność Zarządzanie projektami w produkcji 4 wykłady do wyboru oraz seminarium
    • specjalność Projakościowe zarządzanie produkcją 2 wykłady do wyboru oraz seminarium
  • Logistyka - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne
    • specjalność Menadżer logistyki 2 wykłady do wyboru oraz seminarium
    • specjalność Logistyka przedsiębiorstw międzynarodowych 4 wykłady do wyboru oraz seminarium

Studenci, którzy nie dokonają wyboru specjalności, seminarium, bądź przedmiotów do wyboru w podanym terminie lub wybrane przez nich specjalności lub przedmioty nie zostaną uruchomione ze względu na brak spełnienia warunków określonych w Zarządzeniu Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie nr R.0211.15.2022 z dnia 28 lutego 2022 roku w sprawie ustalenia liczebności grup studenckich w odniesieniu do poszczególnych form zajęć zostaną przypisani na podstawie decyzji Dyrektora Instytutu do uruchomionych grup. Nie przewiduje się migracji Studentów między specjalnościami, seminariami, czy przedmiotami do wyboru po zakończeniu zapisów.

dr inż. Małgorzata Miśniakiewicz
Zastępca Dyrektora INJZP ds. Studenckich

 


 [28.04.2022]

Drodzy Studenci!


- obecnego 2 semestru studiów I – go stopnia kierunku: Logistyka międzynarodowa, Innowacje w Biznesie, Zarządzanie projektami;

- obecnego 4 semestru studiów I stopnia kierunków: Applied Informatics, Informatyka stosowana, Innowacje w biznesie, Logistyka międzynarodowa Marketing i komunikacja rynkowa, Modern Business Management, Rachunkowość i controlling, Zarządzanie;

- obecnego 2 semestru studiów II stopnia kierunków: Informatyka stosowana, Marketing i komunikacja rynkowa, Modern Business Management, Organizacja i zarządzanie – studia menedżerskie, Rachunkowość i controlling, Turystyka i rekreacja, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zarządzanie zasobami ludzkimi.

W dniach 8.05 br. – 16.05 br. będą prowadzone zapisy na specjalności, seminaria, wykłady do wyboru, które zostaną uruchomione od semestru zimowego 2022/2023. Zapisy będą realizowane w terminach:

1) zapisy na proseminaria oraz seminaria inżynierskie, licencjackie i magisterskie dla najlepszych Studentów, którzy uzyskali średnią z dotychczasowego toku studiów na poziomie co najmniej 4,5:

  • - 8.05 br. (od godz. 8.00) – 9.05 br. (do godz. 23.59);
  • - informacja o możliwości zapisów na seminaria zostanie przekazana przez Pracowników Dziekanatu w dniu 6.05 br. najlepszym Studentom na  ich uczelniane adresy e-mail;
  • - Student może wybrać tylko jedno proseminarium/seminarium;

2) zapisy na specjalności, wykłady do wyboru, proseminaria oraz seminaria inżynierskie, licencjackie i magisterskie dla wszystkich Studentów bez względu na wysokość średniej ocen:

  • - 13.05 br. (od godz. 8.00) – 16.05 br. (do godz. 23.59).

Studenci, którzy nie dokonają wyboru specjalności, proseminarium, seminarium, wykładu do wyboru w podanych terminach lub wybrane przez nich specjalności lub przedmioty nie zostaną uruchomione ze względu na ze względu na brak spełnienia warunków określonych w Zarządzeniu Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie nr R.0211.15.2022 z dnia 28 lutego 2022 roku w sprawie ustalenia liczebności grup studenckich w odniesieniu do poszczególnych form zajęć zostaną przypisani na podstawie decyzji Dyrektora Instytutu do uruchomionych grup. Nie przewiduje się migracji Studentów między specjalnościami, proseminariami, seminariami, wykładami do wyboru po zakończeniu zapisów.

Wykaz uruchamianych zapisów oraz lista Promotorów prac inżynierskich, licencjackich i magisterskich zostały zamieszczony na stronie Instytutu Zarządzania w zakładce Sprawy formalne>kierunki, specjalności, praktyki:

https://knzj.uek.krakow.pl/iz/sprawy-formalne/kierunki-studiow-specjalnosci-praktyki/

 

Prof. UEK dr hab. Małgorzata Tyrańska
Dyrektor Instytutu Zarządzania

   


 

[21.04.2022]

PRAKTYKI - FORUM EKONOMICZNE 2022

Szukasz miejsca gdzie możesz odbyć ciekawą praktykę?

Chcesz zdobyć nowe doświadczenie i rozwinąć umiejętności praktyczne?

Poczuć satysfakcję z pracy przy organizacji międzynarodowej konferencji?

Forum Ekonomiczne to poważne przedsięwzięcie organizacyjne, wymagające zgranej i zorganizowanej współpracy całego sztabu ludzi, gdzie istotnym
elementem są studenci, dla których jest to nie tylko praktyka, jaką muszą odbyć w ramach planu zajęć, ale przede wszystkim możliwość zdobycia cennego doświadczenia. Praktykanci mają możliwość uczestniczenia w prestiżowym wydarzeniu, które pozwoli na sprawdzenie swoich umiejętności językowych i umożliwi kontakt ze światem zawodowo aktywnych naukowców, przedsiębiorców i polityków z ponad 50 krajów. W praktykach uczestniczy corocznie ok. 200 studentów z czołowych polskich uczelni.

  • Zobacz, jak wygląda organizacja dużej międzynarodowej konferencji oraz jednej z największych imprez biegowych w Polsce!
  • Zyskaj nowe doświadczenie!
  • Poznaj ciekawych, sławnych i wyjątkowych ludzi!

Termin praktyk: 6-8 września 2022 roku
Miejsce praktyk: Karpacz

Pytania dotyczące wydarzenia proszę kierować
do koordynatora praktyk Forum Ekonomicznego w Karpaczu na UEK
dr Karolina Kotulewicz-Wisińska
Katedra Studiów Politycznych UEK
adres e-mail: kotulewk@uek.krakow.pl

 

 


 [12.04.2022]

Instytut Zarządzania - Prezentacja specjalności dla Studentów stacjonarnych
i niestacjonarnych kierunków studiów

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci!
W związku z planowanymi zapisami na specjalności odbędą się prezentacje specjalności występujących na poszczególnych kierunkach studiów według poniżej zamieszczonego harmonogramu. Kody do spotkania na MS Teams zostaną przesłane do Państwa na uczelniane adresy e-mail.

Prof. UEK dr hab. Małgorzata Tyrańska
Dyrektor Instytutu Zarządzania

 

Harmonogram prezentacji specjalności -> tutaj

 


[11.04.2022]

STYPENDIUM REKTORA DLA STUDENTÓW Z REKRUTACJI MARCOWEJ - Ranking Ostateczny

dotyczy kierunku: Gospodarka przestrzenna, Logistyka, Towaroznawstwo, Zarządzanie i inżynieria produkcji

Na posiedzeniu w dniu 11.04.br, Komisja Stypendialna ustaliła Ranking Ostateczny dla studentów ubiegających się o przyznanie stypendium rektora na semestr letni roku akademickiego 2021/2022

RANKING OSTATECZNY (link)

 


 [31.03.2022]

STYPENDIUM REKTORA DLA STUDENTÓW Z REKRUTACJI MARCOWEJ - Ranking Wstępny

dotyczy kierunku: Gospodarka przestrzenna, Logistyka, Towaroznawstwo, Zarządzanie i inżynieria produkcji

Studenci z rekrutacji marcowej, którzy zarejestrowali wniosek o stypendium rektora i uzyskali liczbę punktów nie mniejszą niż ustalona przez Komisję Stypendialną w Rankingu Wstępnym, są uprawnieni do II etapu wnioskowania tj. dostarczenia wniosku do weryfikacji.

Należy sprawdzić minimum punktowe w Rankingu Wstępnym – KOMUNIKAT (link)

W przypadku zakwalifikowania się, wydrukowany z USOSweb i podpisany wniosek wraz z potwierdzeniami osiągnięć (tylko oryginały) należy: wysłać pocztą tradycyjną albo wrzucić do skrzynki w holu Budynku Głównego UEK albo dostarczyć osobiście do Działu Spraw Bytowych (budynek główny, pokój 215-218) do dnia 05 kwietnia br.

 


[28.03.2022]

Konferencja CMQ 2022 - Przemysł 4.0 - Konferencja studencka

 

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy i zapraszamy studentów UEK do udziału w studenckiej sesji naukowej (posterowej i referatowej) na platformie USOS.
Sesja zaplanowana jest na 24 maja 2022, w ramach międzynarodowej konferencji CMQ 2022.

Szczegóły konferencji w załączeniu (pobierz PDF).

dr Zofia Gródek-Szostak
Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw

 

 


[07.03.2022]

Komunikat dla studentów pierwszego roku studiów drugiego stopnia

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy osoby przyjęte na pierwszy rok studiów drugiego stopnia w roku akademickim 2021/2022 do odbioru dokumentów. Termin odbioru dokumentów dla poszczególnych Kolegiów znajduje się poniżej:

Kolegium Gospodarki i Administracji Publicznej:

  • studia stacjonarne w dniu 18 marca 2022 roku w godz. 13.00 - 17.00 lub w dniach 15-17 marca 2022 r. w godz. 9.00 - 14.00 (pok. 207 Budynek Główny)

Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości:

  • studia stacjonarne od dnia 15 marca 2022 r. w godzinach pracy Dziekanatu
  • studia niestacjonarne od dnia 18 marca 2022 r. w godzinach pracy Dziekanatu

Prosimy o zapoznanie się i zastosowanie do załączonej instrukcji.

 


 [04.03.2022]

STYPENDIA DLA STUDENTÓW Z REKRUTACJI MARCOWEJ 2021/2022

Terminy składania wniosków link.


Dostarczenie wniosków do weryfikacji – podpisanych wydruków z USOS z kompletem dokumentów:

  • poczta tradycyjna
  • skrzynka podawcza na uczelni (hol budynku głównego)

Adres do korespondencji:
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Dział Spraw Bytowych Studentów i Doktorantów
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków

 


 [04.03.2022]

Rejestracja na lektoraty dla studentów II stopnia rozpoczynających naukę na UEK w semestrze letnim 2021/2022

  • Studia stacjonarne, termin rejestracji od 07.03.2022 godz. 12:00 do 09.03.2022 godz. 23:00
  • Studia niestacjonarne, termin rejestracji od 14.03.2022 godz. 12:00 do 16.03.2022 godz. 23:00

Przed rozpoczęciem zapisów należy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie Centrum Językowego

Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS. Informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce Aktualności: Instrukcja rejestracji żetonowej

Na lektoraty mogą zapisywać się tylko osoby, które są po obronie licencjatu i potwierdziły chęć podjęcia studiów.

 


 [23.02.2022]

Sekcje Sportowe AZS UEK – Rejestracja

Drodzy Studenci,
pragniemy poinformować o możliwości zapisu na treningi sekcji AZS UEK w semestrze letnim 2021/2022 od dnia 23 lutego od godziny 8:00 do dnia 28 lutego do godziny 23:59.

Sekcje sportowe dają zaliczenie.

Uprawiasz sport zawodowo lub posiadasz predyspozycje do trenowania danej dyscypliny sportowej? Chciałbyś sprawdzić swoje umiejętności? Masz ochotę oderwać się od codziennych obowiązków? Jeśli tak, zapraszamy na treningi sekcji AZS!

Studenci, którzy uczęszczali na zajęcia sekcji w poprzednim semestrze proszeni są o kontynuowanie treningów i ponowną rejestrację.

Szczegółowe informacje o rodzajach sekcji AZS UEK znajdują się na stronie internetowej: https://azs.uek.krakow.pl/sekcje/sekcje-azs/

 


 [21.02.2022]

Studium Wychowania Fizycznego i Sportu - rejestracja na zajęcia

Szanowni Studenci,

SWFiS informuje że, w semestrze letnim 2021/2022 zmienia się forma prowadzenia zajęć oraz sposób zapisu na zajęcia WF.

Wszystkie realizowane zajęcia będą się odbywały w formie stacjonarnej:
w uczelnianych obiektach sportowych UEK, w terenie, na obozie narciarsko-snowboardowym.

Każdy student indywidualnie poprzez platformę USOSweb dokonuje zapisu na wybrane przez siebie najbardziej preferowane zajęcia sportowe.
Oferta zajęć jest dostępna na stronie Studium Wychowania Fizycznego i Sportu.

Przed rozpoczęciem rejestracji każdy student powinien sprawdzić czy posiada żetony typu „WF" uprawniające do zapisu na zajęcia. Informacja o żetonach znajduje się w zakładce „Dla Studentów" -> „Rejestracje żetonowe" -> „Moje żetony". Instrukcja dla rejestracji żetonowych dostępna jest tutaj.
W każdej grupie są określone limity dostępnych miejsc.

Zapisy na zajęcia w USOS rozpoczynają się od dnia 23 lutego od godziny 8.00 a kończą 28 lutego do godziny 23.59.

Każdy student poprzez zapisanie się do grupy w USOS wybrał również nauczyciela prowadzącego, który będzie wpisywał ocenę końcową z WF. Każdego studenta który, wybrał zajęcia w hali sportowej, pływalni lub na siłowni obowiązuje systematyczne uczestniczenie raz w tygodniu na wybraną formę zajęć sportowych. Studenci którzy, wybrali wycieczki piesze, rowerowe lub nordic walking mają do zrealizowania pięć zajęć w terminach podanych przed rozpoczęciem zajęć. Studenci którzy, wybrali obóz narciarsko-snowboardowy zaliczają WF na zajęciach prowadzonych na stoku narciarskim.

Prosimy o rozważne dokonanie wyboru tylko na jedną formę zajęć sportowych!!!

Zespół Studium Wychowania Fizycznego i Sportu

 


 [21.12.2021] 

Pomóż nam udoskonalić warunki studiowania dla osób z niepełnosprawnościami na UEK!

Szanowne Studentki, Szanowni Studenci,

Na naszej Uczelni podejmujemy działania, by była ona dostępna dla wszystkich. Chcemy uwzględnić potrzeby i możliwości każdego z Was, tak żeby zmniejszać ograniczenia i ułatwić Wam studiowanie. Potrzebujemy Waszej pomocy, aby nasze działania były skuteczne!

Kluczem do wprowadzenia zmian będzie poznanie opinii i potrzeb studentów z niepełnosprawnościami, dlatego zwracamy się z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety. Dzięki niej będziemy mogli ocenić warunki studiowania na UEK oraz wyzwania dotyczące przechodzenia na rynek pracy.

Ankieta jest anonimowa, a udzielone przez Was odpowiedzi będą prezentowane wyłącznie w formie statystycznych uogólnień. Wypełnienie ankiety zajmie Wam ok. 15 minut.

Nasze działania będą skuteczne tylko wtedy, gdy wszyscy studenci z niepełnosprawnościami wypełnią przygotowaną przez nas ankietę. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Kliknij w ten link, aby przejść do ankiety: https://ankieter.uek.krakow.pl/surveys/1065/

Ankieta będzie dostępna od 2021-12-15 10:00 do 2021-12-22 23:59.

Z góry dziękujemy za Waszą pomoc.

W imieniu zespołu badawczego realizującego projekt „UEK dostępny dla wszystkich",

dr Agnieszka Pacut

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Katedra Zarządzania Organizacjami Publicznymi
ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków
www.uek.krakow.pl, e-mail: pacuta@uek.krakow.pl

 


[30.11.2021]

STYPENDIUM REKTORA 2021/2022 - Ranking Ostateczny 

Na posiedzeniu w dniu 30.11.br Komisja Stypendialna ustaliła Ranking Ostateczny dla studentów ubiegających się o przyznanie stypendium rektora na rok akademicki 2021/2022


RANKING OSTATECZNY (link)

 


[30.11.2021]

Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem

II tura zapisów na wykłady do wyboru na semestr letni 2021/2022

28 listopada 2021, godz. 7.00 do 1 grudnia 2021, godz. 23.59

Studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia na kierunkach Innowacyjność Produktu, Towaroznawstwo, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Logistyka

- Studenci, których wykłady wybrane w I turze zapisów nie uzyskały statusu „uruchomiony" mają możliwość dopisania się do uruchomionych wykładów w trakcie II tury zapisów. 


- Studenci, którzy nie dokonają wyboru przedmiotów do końca II tury (tj. nie dokonali wyboru wśród przedmiotów ze statusem „uruchomiony"), zostaną przypisani do uruchomionych wykładów na podstawie decyzji Dyrektora Instytutu. 


- Nie przewiduje się migracji Studentów między przedmiotami do wyboru po zakończeniu zapisów.

 

 


 

[16.11.2021]

Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem

Zapisy na wykłady do wyboru na semestr letni 2021/2022

Studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia
na kierunkach Innowacyjność Produktu, Towaroznawstwo, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Logistyka

 

Szanowni Państwo, Studenci INoJZP

Zapraszamy do wyboru przedmiotów w ramach wykładów do wyboru na semestr letni roku akademickiego 2021/2022 na poszczególnych kierunkach studiów i/lub specjalnościach prowadzonych w INoJiZP.

Wybór i zapisy na wykłady do wyboru są możliwe w systemie USOS w terminie 18 listopada 2021 od godz. 7.00 do 21 listopada 2021 do godz. 23.59.


Prosimy o dokonanie wyboru odpowiedniej liczby wykładów do wyboru zgodnie z planem studiów na danym kierunku studiów, tj.

 

Studia I stopnia (na semestr 6) na kierunkach:

- Innowacyjność produktu – studia stacjonarne - specjalność Rozwój i komercjalizacja produktu – 5 wykładów do wyboru
- Towaroznawstwo - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne - specjalność Menedżer produktu - 3 wykłady do wyboru
- Zarządzanie i Inżynieria Produkcji - studia stacjonarne i studia niestacjonarne - 1 wykład do wyboru 

 

Studia II stopnia (na semestr 3) na kierunkach:

- Towaroznawstwo - studia stacjonarne, specjalność Menedżer produktu - 3 wykłady do wyboru
- Zarządzanie i Inżynieria Produkcji - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne - specjalność Zarządzanie projektami w produkcji1 wykład do wyboru oraz specjalność Projakościowe zarządzanie produkcją2 wykłady do wyboru
- Logistyka - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne - specjalność Manager Logistyki - 2 wykłady do wyboru oraz specjalność Logistyka przedsiębiorstw - 4 wykłady do wyboru.

Do uruchomienia danego wykładu do wyboru niezbędne jest jego wskazanie przez min. 22 studentów danego kierunku, bądź specjalności. Wyjątek stanowią kierunki i specjalności, na których liczba studiujących jest mniejsza - wówczas limity są adekwatne do liczby osób na danym kierunku, bądź specjalności.

 

 


 

[10.11.2021]

Instytut Zarządzania - zapisy 

Drodzy Studenci!

1) Wyborów dokonują Studenci obecnego 3 i 5 semestru I – go stopnia zgodnie z planami studiów na kierunkach:
- Informatyka stosowana, Innowacje w biznesie, Inżynieria organizacji i zarządzania, Logistyka międzynarodowa, Marketing i komunikacja rynkowa, Modern business management, Rachunkowość i controlling, Turystyka i rekreacja, Zarządzanie, Zarządzanie zasobami ludzkimi;
2) Wyborów dokonują Studenci obecnego 1 i 3 semestru II – go stopnia zgodnie z planami studiów na kierunkach:
- Informatyka stosowana, Innowacje w biznesie, Marketing i komunikacja rynkowa, Modern business management, Rachunkowość i controlling, Turystyka i rekreacja, Zarządzanie, Zarządzanie międzynarodowe, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Zarządzanie projektami.

W dniach 16.11.2021 r.6.12.2021 r. będą prowadzone zapisy na specjalności, seminaria, wykłady do wyboru, które zostaną uruchomione od semestru letniego 2021/2022. Zapisy będą realizowane w trzech turach:
1) pierwsza tura zapisów na proseminaria oraz seminaria licencjackie, inżynierskie i magisterskie dla najlepszych Studentów:
-16.11.2021 (od godz. 8.00) - 17.11.2021 (do godz. 24.00);

2) druga tura zapisów na specjalności, przedmioty do wyboru dla pozostałych Studentów bez względu na wysokość średniej ocen:
- 23.11.2021 (od godz. 8.00) – 28.11.2021 (do godz. 24.00)

3) trzecia tura zapisów na specjalności, przedmioty do wyboru:
-2.12.2021 (od godz. 8.00) – 6.12.2021 (do godz. 24.00)

W ramach pierwszej tury najlepsi Studenci (tj. tacy, którzy uzyskali średnią z dotychczasowego toku studiów co najmniej na poziomie 4,5) będą mogli jako pierwsi wybrać seminarium. Informacja o możliwości zapisów na seminaria zostanie przekazana przez Pracowników Dziekanatu w dniu 8.11 br. najlepszym Studentom na ich uczelniane adresy e-mail. Każdy Student może wybrać tylko jedno seminarium.

Następnie rozpocznie się druga tura zapisów, dla wszystkich Studentów (bez względu na poziom średniej ocen). W wyniku drugiej tury zapisów zostaną wyłonione specjalności, seminaria, wykłady do wyboru. Każdy Student może wybrać tylko jedno seminarium i specjalność.

Studenci, których wybrane w trakcie drugiej tury specjalności, seminaria, wykłady do wyboru nie uzyskały statusu „uruchomiony" będą mieli możliwość dopisania się w trakcie trzeciej tury do uruchomionych grup.

Studenci, którzy nie dokonają wyboru specjalności, seminarium, wykładu do wyboru do końca trzeciej tury (tj. nie dokonali wyboru specjalności, seminarium, wykładu do wyboru ze statusem „uruchomiony") zostaną przypisani na podstawie decyzji Dyrektora Instytutu do uruchomionych grup. Nie przewiduje się migracji Studentów między specjalnościami, seminariami, wykładami do wyboru po zakończeniu zapisów.

Wykaz uruchamianych zapisów oraz lista Promotorów prac licencjackich i magisterskich zostały zamieszczony na stronie Instytutu Zarządzania w zakładce Sprawy studenckie. https://iz.uek.krakow.pl/studenci/sprawy-studenckie/

Prof. UEK dr hab. Małgorzata Tyrańska
Dyrektor Instytutu Zarządzania

 


[04.11.2021]

STYPENDIUM REKTORA 2021/2022 - Ranking Wstępny

Studenci, którzy zarejestrowali wniosek o stypendium rektora i uzyskali liczbę punktów nie mniejszą niż ustalona przez Komisję Stypendialną w Rankingu Wstępnym, są uprawnieni do II etapu wnioskowania tj. dostarczenia wniosku do weryfikacji.

Należy sprawdzić minimum punktowe w Rankingu Wstępnym – KOMUNIKAT (link)

W przypadku zakwalifikowania się, wydrukowany z USOSweb i podpisany wniosek wraz z potwierdzeniami osiągnięć (tylko oryginały) należy wysłać pocztą tradycyjną albo wrzucić do skrzynki w holu Budynku Głównego UEK albo dostarczyć osobiście do Działu Spraw Bytowych
(budynek główny, pokój 215-218) do dnia 12 listopada br.

 


[02.11.2021]

Instytut Zarządzania - Prezentacja specjalności dla Studentów stacjonarnych i niestacjonarnych kierunków studiów

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci!
W związku z planowanymi zapisami na specjalności odbędą się prezentacje specjalności występujące na poszczególnych kierunkach studiów według poniżej zamieszczonego harmonogramu. Linki na spotkania zostaną przesłane do Państwa na uczelniane adresy e-mail.

Prof. UEK dr hab. Małgorzata Tyrańska
Dyrektor Instytutu Zarządzania

Harmonogram prezentacji specjalności:

Prof. UEK dr hab. Mariusz Łapczyński

Prof. UEK dr hab. Marcin Jędrzejczyk

Prof. UEK dr hab. Urban Pauli

 


[20.10.2021]

KURS BRYDŻA SPORTOWEGO DLA OSÓB POCZĄTKUJĄCYCH

Małopolski Związek Brydża Sportowego wraz z AZS UEK zaprasza chętnych Studentów na kurs dla osób początkujących. Kurs rozpoczyna się 25 października (poniedziałek) i będzie odbywał się na Kampusie AGH. 


Zapraszamy wszystkie chętne osoby do spróbowania swoich sił - nie jest wymagane doświadczenie. 

 

Więcej szczegółów: https://www.facebook.com/events/1038455680290304/

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: azs.uek@gmail.com 

 


 

[09.10.2021]

Rekrutacja na lektoraty dla studentów studiów niestacjonarnych II stopnia

 

Termin rejestracji: od 13.10.2021 godz. 12:00 do 17.10.2021 godz. 23:59


Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce Aktualności -> instrukcje - link.


Aby poprawnie zapisać się na lektoraty każdy student musi zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie CJ:

https://cj.uek.krakow.pl/site/html/strona/id/1080

oraz ze swoimi planami studiów

https://planystudiow.uek.krakow.pl

Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji niezaliczeniem semestru. Przed rozpoczęciem zapisów prosimy wszystkich studentów o wcześniejsze sprawdzenie, czy na swoim koncie w systemie USOS mają przydzielone odpowiednie żetony. 

Centrum Językowe, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

cj.uek.krakow.pl

 


 

[08.10.2021]

STYPENDIUM REKTORA 2021/2022

Rejestracja wniosków o stypendium rektora w systemie USOS będzie uruchomiona w terminie od 15 do 31 października.
Średnia ocen do wniosku pobierana jest automatycznie lub wpisana ręcznie przez studenta na podstawie posiadanego zaświadczenia (dotyczy tylko wybranej grupy)

Ręcznej rejestracji dokonują:

1. Studenci 1 roku II stopnia, którzy ukończyli studia I stopnia na UEK ale na innym kierunku/formie studiów niż ten, na którym wnioskują → średnią ocen wpisują po wybraniu opcji „inna uczelnia" na etapie rejestracji.

Przed rozpoczęciem rejestracji wniosku należy pobrać z Dziekanatu zaświadczenie o średniej ocen z poprzedniego roku studiów.

Przy składaniu wniosku do weryfikacji w wersji papierowej należy pamiętać o dołączeniu do wniosku zaświadczenia.

2. Studenci spoza UEK → średnią ocen wpisują po wybraniu opcji „inna uczelnia" na etapie rejestracji. Przy składaniu wniosku do weryfikacji w wersji papierowej należy pamiętać o dołączeniu do wniosku zaświadczenia z ukończonej uczelni (zał. 4b do Regulaminu)

W przypadku wszystkich pozostałych studentów UEK → średnia ocen ściągana jest automatycznie podczas rejestracji wniosku i nie wymaga dodatkowego zaświadczenia.

 


 [01.10.2021]

Spotkanie informacyjne i szkolenie BHP dla studentów rozpoczynających naukę w UEK

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 października 2021 r. (sobota) o godz. 10.00 zostanie udostępnione nagranie informacyjne i obowiązkowe szkolenie bhp dla studentów rozpoczynających naukę w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie od roku akademickiego 2021/22 - link do transmisji filmu jest [tutaj] (film będzie dostępny 02.10.2021 od godziny 10:00)."

 


 [01.10.2021]

Informacja dla studentów dotycząca realizacji zajęć z Wychowania Fizycznego oraz pozostałych form zaliczenia przedmiotu w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/22

 

  1. Zgodnie z Zarządzeniem Rektora nr R.0211.58.2021 z dnia 17 września 2021r. dotyczącego organizacji kształcenia w roku akademickim 2021/2022 w semestrze zimowym zajęcia z Wychowania Fizycznego będą się odbywać w formie hybrydowej i zostały podzielone na dwie części:
    1. I część. Zajęcia stacjonarne w postaci trzech wycieczek pieszych o łącznej ilości 18 godzin dydaktycznych (po 6 godzin dydaktycznych każda), rozpoczynających się od 4 października i trwających do 28 listopada. UWAGA! Zajęcia zgodne z harmonogramem i planem zajęć.
    2. II część. Zajęcia zdalne WF Online na Platformie Moodle w ilości 12 godzin dydaktycznych rozpoczynające się od dnia 29 listopada a kończące się 30 stycznia.
  2. Zajęcia z części I będą prowadzone w grupach dziekańskich w terminach podanych zgodnie z harmonogramem zajęć na Uczelni. Student nie musi się indywidualnie zapisywać się na zajęcia z WF. Dotyczy wyłącznie studentów pierwszego roku. Pozostali studenci powtarzający przedmiot Wychowanie Fizyczne lub realizujący różnicę programową proszeni są o kontakt z sekretariatem SWFiS w godzinach od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku swfis@uek.krakow.pl, tel. 12 293 5435 lub osobiście.
  3. Studenci starający się o zaliczenie przedmiotu z Wychowania Fizycznego w trybie normalnym powinni aktywnie uczestniczyć i zaliczyć każdą z dwóch części zajęć.
  4. Studenci ubiegający się o przepisanie oceny z Wychowania Fizycznego zobowiązani są do:
    1. złożenia wniosku skierowanego do Dyrektora Instytutu ( wzór wniosku dostępny jest na stronie SWFiS)
    2. karty przebiegu studiów potwierdzone osobiście przez studenta w Dziekanacie
    3. kompletny wniosek należy złożyć osobiście w Sekretariacie SWFiS lub online swfis@uek.krakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do 18 października 2021r.
  5. Studenci posiadający długoterminowe zwolnienie lekarskie na jeden lub dwa semestry zwalniające z uczestnictwa w zajęciach stacjonarnych są zobowiązani do przedstawienia stosownego zaświadczenia nauczycielowi przypisanemu do danej grupy dziekańskiej . Nauczyciel prowadzący poinformuję studenta o wyznaczonym sposobie zaliczenia przedmiotu.
  6. Studenci którzy, zapiszą się do sekcji AZS UEK realizując zajęcia stacjonarnie w uczelnianych obiektach sportowych od 11 października 2021r. do 30 stycznia 2022r. otrzymują zaliczenie na podstawie obecności na treningach lub rozgrywkach AMM, AMP. Terminy treningów dostępne są na stronie AZS UEK. Student jest zwolniony z uczestnictwa w zajęciach w części I i II.

 


 [30.09.2021]

Rekrutacja na lektoraty dla studentów studiów niestacjonarnych I stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich

 

Termin rejestracji: od 04.10.2021 godz. 12:00 do 07.10.2021 godz. 23:00

 

Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce Aktualności -> instrukcje. 

Aby poprawnie zapisać się na lektoraty każdy student musi zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie CJ: 
https://cj.uek.krakow.pl/site/html/strona/id/1080

oraz ze swoimi planami studiów: 
https://planystudiow.uek.krakow.pl/

 

Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji niezaliczeniem semestru. Przed rozpoczęciem zapisów prosimy wszystkich studentów o wcześniejsze sprawdzenie, czy na swoim koncie w systemie USOS mają przydzielone odpowiednie żetony.

 

Centrum Językowe, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
cj.uek.krakow.pl

 


 

[27.09.2021]

Komunikat dla studentów pierwszego roku


Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy osoby przyjęte na pierwszy rok studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych magisterskich w roku akademickim 2021/2022 do odbioru dokumentów. Wykaz terminów odbioru dokumentów dla poszczególnych Kolegiów znajduje się tutaj.

Prosimy także o zapoznanie się i zastosowanie do załączonej w dokumencie instrukcji postępowania podczas odbioru dokumentów.

Uprzejmie informujemy, że wewnętrzne akty prawne dotyczące procesu i organizacji kształcenia, obowiązujące w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie dostępne są na stronie:

http://bip.uek.krakow.pl/

 


 [23.09.2021]

TRENINGI AKADEMICKIEGO ZWIĄZKU SPORTOWEGO

 

Uprawiasz amatorsko lub zawodowo sport i chciałbyś sprawdzić swoje umiejętności? Masz ochotę oderwać się od codziennych obowiązków? Chcesz zwiększyć swoje szanse na otrzymanie stypendium Rektora dla najlepszych studentów? - Zapraszamy na treningi sekcji AZS!

 

Akademicki Związek Sportowy (AZS) to największe stowarzyszenie sportowe zrzeszające studentów z całej Polski. Treningi sekcji, zmagania pełne sportowych emocji i możliwość wzięcia udziału w rozgrywkach międzyuczelnianych takich jak Akademickie Mistrzostwa Małopolski, czy Akademickie Mistrzostwa Polski to tylko niektóre z możliwości jakie oferuje członkostwo w AZS UEK.

Nasz Klub Uczelniany oferuje zajęcia sportowe sekcji takich jak:

BADMINTON, ERGOMETR WIOŚLARSKI, FUTSAL, KOSZYKÓWKA, PIŁKA NOŻNA, PIŁKA RĘCZNA, PIŁKA SIATKOWA, PŁYWANIE, TENIS STOŁOWY, TENIS ZIEMNY, TRÓJBÓJ SIŁOWY

 

Informacje o godzinach treningów oraz pozostałych sekcjach na stronie internetowej: https://azs.uek.krakow.pl/sekcje/sekcje-azs/
Więcej informacji sportowych na naszym fanpage: https://www.facebook.com/azs.uek
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy: azs.uek@gmail.com 

 


 

[11.08.2021]

Rekrutacja na lektoraty dla studentów studiów stacjonarnych I stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich

Terminy rejestracji:

 

  • I tura 16.08-29.08.2021 r.

 

  • II tura 23.09-26.09.2021 r.


Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce Aktualności -> instrukcje
Aby poprawnie zapisać się na lektoraty każdy student musi zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie CJ https://cj.uek.krakow.pl/site/html/strona/id/1080 oraz ze swoimi planami studiów (https://planystudiow.uek.krakow.pl/). Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji niezaliczeniem semestru. Przed rozpoczęciem zapisów prosimy wszystkich studentów o wcześniejsze sprawdzenie, czy na swoim koncie w systemie USOS mają przydzielone odpowiednie żetony.
Przy rejestracji do grup lektoratowych (dotyczy to zwłaszcza lektoratów z drugiego języka) liczy się kolejność zgłoszeń. Większy wybór języków będą mieć studenci zapisujący się na lektoraty w pierwszej kolejności.

 


[27.07.2021]

STYPENDIA NA ROK AKADEMICKI 2021/2022

 

Wersja polska

WYSOKOŚC DOCHODU UPRAWNIAJĄCA DO UBIEGANIA SIĘ O STYPENDIUM SOCJALNE
Zarządzenie Rektora nr R.0211.49.2021 – link

TERMIN REJESTRACJI I DOSTARCZENIA WNIOSKÓW:
Zarządzenie Rektora nr R.0211.48.2021 – link 

SPOSÓB DOSTARCZENIA WNIOSKÓWlink

WYMAGANE DOKUMENTYlink

Lista pracowników Działu Spraw Bytowych Studentów i Doktorantówlink

 

Wersja rosyjska

Информация о социальной стипендии на 2021/22 учебный год (рус.) - link

 

Wersja ukraińska

Інформація щодо соціальної стипендії на 2021/2022 навчальний рік (укр.) - link

 

 


[20.07.2021]

PRZERWA TECHNICZNA

Informujemy, że 20.07.2021 (wtorek) od godz. 21:00 do 21.07.2021 03:00 serwis USOSweb będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.

 


 [02.06.2021]

PRAKTYKI - FORUM EKONOMICZNE 2021

Szukasz miejsca gdzie możesz odbyć ciekawą praktykę?

Chcesz zdobyć nowe doświadczenie i rozwinąć umiejętności praktyczne?

Poczuć satysfakcję z pracy przy organizacji międzynarodowej konferencji?

Forum Ekonomiczne to poważne przedsięwzięcie organizacyjne, wymagające zgranej i zorganizowanej współpracy całego sztabu ludzi, gdzie istotnym elementem są studenci, dla których jest to nie tylko praktyka, jaką muszą odbyć w ramach planu zajęć, ale przede wszystkim możliwość zdobycia cennego doświadczenia. Praktykanci mają możliwość uczestniczenia w prestiżowym wydarzeniu, które pozwoli na sprawdzenie swoich umiejętności językowych i umożliwi kontakt ze światem zawodowo aktywnych naukowców, przedsiębiorców i polityków z ponad 50 krajów. W praktykach uczestniczy corocznie ok. 200 studentów z czołowych polskich uczelni.

- Zobacz, jak wygląda organizacja dużej międzynarodowej konferencji oraz jednej z największych imprez biegowych w Polsce!
- Zyskaj nowe doświadczenie!
- Poznaj ciekawych, sławnych i wyjątkowych ludzi!

Termin praktyk: 7-9 września 2021 roku
Miejsce praktyk: Karpacz

Pytania dotyczące wydarzenia proszę kierować
do koordynatora praktyk Forum Ekonomicznego w Karpaczu na UEK
dr Karolina Kotulewicz-Wisińska
Katedra Studiów Politycznych UEK
adres e-mail: kotulewk@uek.krakow.pl

 

 


 

[28.05.2021]

WNIOSKI O MIEJSCE W AKADEMIKU:

  • aktualni studenci:

              termin składania wniosków : 7.06.2021 9:00 - 14.06.2021 23:59

              termin wpłaty kaucji 500zł : do 28.06.2021

  • nowo przyjęci studenci:

             termin składania wniosków : 27.07.2021 9:00 - 3.08.2021 23:59

             termin wpłaty kaucji 500zł : do 17.08.2021

 


[10.05.2021]

PRZERWA TECHNICZNA

Informujemy, że 10.05.2021 (poniedziałek) od godz. 22:30 do 23:30 serwis USOSweb będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.

 


 [30.04.2021]

Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem

 

II tura zapisów na wykłady do wyboru na semestr zimowy 2021/2022


14 maja 2021, godz. 7.00 do 16 maja 2021, godz. 23.59

 

Studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia na kierunkach Towaroznawstwo, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Innowacyjność Produktu oraz Logistyka

Studenci, których wykłady wybrane w I turze zapisów nie uzyskają do 14 maja statusu „uruchomiony" mają możliwość dopisania się do uruchomionych wykładów w trakcie II tury zapisów.

Studenci, którzy nie dokonają wyboru przedmiotów do końca II tury (tj. nie dokonają wyboru wśród przedmiotów ze statusem „uruchomiony"), zostaną przypisani do uruchomionych wykładów na podstawie decyzji Dyrektora Instytutu.
Nie przewiduje się migracji Studentów między przedmiotami do wyboru po zakończeniu zapisów.

 

 

Zapisy na seminaria oraz wykłady do wyboru na semestr zimowy 2021/2022

Studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia

na kierunkach Towaroznawstwo, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Innowacyjność Produktu oraz Logistyka

 

Szanowni Państwo, Studenci INoJZP

Ogłaszamy zapisy na seminaria oraz wykłady do wyboru na semestr zimowy roku akademickiego 2021/2022 na poszczególnych kierunkach studiów i/lub specjalnościach prowadzonych w INoJiZP.

Zapisy są prowadzone w systemie USOS w terminie

  • 4 maja 2021 od godz. 7.00 do 9 maja 2021 do godz. 23.59.

Prosimy o dokonanie wyboru odpowiedniej liczby wykładów do wyboru zgodnie z planem studiów na danym kierunku studiów, tj.

 

Studia I stopnia na kierunkach:

Towaroznawstwo - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne

  • 5 semestr specjalność Menedżer produktu – wybór seminarium
  • 7 semestr specjalność Handlowo-celna - max 10 wykładów do wyboru, łącznie 20 ECTS, (wykłady 30/18 h – 4 ECTS, wykłady 15/9 h – 2 ECTS)

Zarządzanie i Inżynieria Produkcji - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne

  • 5 semestr 1 wykład do wyboru oraz seminarium
  • 7 semestr 4 wykłady do wyboru

Innowacyjność produktu - studia stacjonarne

  • 5 semestr 3 wykłady do wyboru oraz seminarium

 

Studia II stopnia na kierunkach:

Towaroznawstwo - studia stacjonarne

  • specjalność Menedżer produktu 2 wykłady do wyboru oraz seminarium

Zarządzanie i Inżynieria Produkcji - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne

  • specjalność Zarządzanie projektami w produkcji 4 wykłady do wyboru oraz seminarium
  • specjalność Projakościowe zarządzanie produkcją 2 wykłady do wyboru oraz seminarium (tylko na studiach stacjonarnych)

Logistyka - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne

  • specjalność Menadżer logistyki 2 wykłady do wyboru oraz seminarium
  • specjalność Logistyka przedsiębiorstw międzynarodowych 4 wykłady do wyboru oraz seminarium

Do uruchomienia danego wykładu do wyboru niezbędne jest jego wskazanie przez min. 22 studentów danego kierunku, bądź specjalności. Wyjątek stanowią kierunki i specjalności, na których liczba studiujących jest mniejsza - wówczas limity są adekwatne do liczby osób na danym kierunku, bądź specjalności. 

 

 

_______________________________________________________________________________________________________________________

[25.04.2021]

INSTYTUT ZARZĄDZANIA

Szanowni Państwo,


Informujemy, iż od 27 kwietnia 2021r. w Instytucie Finansów rozpoczynają się zapisy na przedmioty do wyboru na semestr zimowy 2021/2022 dla studentów:

 

Studia stacjonarne I i II stopnia
I Tura 27.04.2021 od godz. 09:00 do 23:59

 

Studia stacjonarne I stopnia

Zapisy na semestr V - zajęcia w semestrze 2021/22 zimowy kierunek: Finanse i Rachunkowość

 

Studia stacjonarne I stopnia

Zapisy na semestr V - zajęcia w semestrze 2021/22 zimowy kierunek: Finanse i Rachunkowość, Corporate Finance&Accounting

 

Studia Stacjonarne II stopnia

Zapisy na semestr III - zajęcia w semestrze 2021/22 zimowy kierunek: AUDYT FINANSOWY


Studia Stacjonarne II stopnia

Zapisy na semestr V - zajęcia w semestrze 2021/22 zimowy kierunek: AUDYT FINANSOWY


Studia Stacjonarne II stopnia


Zapisy na semestr III - zajęcia w semestrze 2021/22 zimowy kierunek: Bankowość i zarządzanie Ryzykiem

 

Studia niestacjonarne I i II stopnia
I Tura 28.04.2021 od godz. 09:00 do 23:59

 

Studia Niestacjonarne II stopnia

Zapisy na semestr III - zajęcia w semestrze 2021/22 zimowy kierunek: AUDYT FINANSOWY

 

Studia Niestacjonarne II stopnia

Zapisy na semestr V - zajęcia w semestrze 2021/22 zimowy kierunek: AUDYT FINANSOWY

 

Studia Niestacjonarne II stopnia

Zapisy na semestr III - zajęcia w semestrze 2021/22 zimowy kierunek: Bankowość i zarządzanie Ryzykiem

 

Studia Niestacjonarne I stopnia


Zapisy na semestr V - zajęcia w semestrze 2021/22 zimowy kierunek: Finanse i Rachunkowość

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[19.04.2021] 

INSTYTUT ZARZĄDZANIA

Drodzy Studenci!

- obecnego 2 semestru I stopnia Innowacje w Biznesie (2020/2021)
- obecnego 4 semestru studiów I stopnia (2019/2020)
- obecnego 2 semestru studiów II stopnia (2020/2021)

W dniach 25.04.2021 r. – 17.05.2021 r. będą prowadzone zapisy na specjalności, seminaria, wykłady do wyboru, które zostaną uruchomione od semestru zimowego 2021/2022. Zapisy będą realizowane w trzech turach:


1) pierwsza tura zapisów na proseminaria oraz seminaria licencjackie i magisterskie dla najlepszych Studentów:
-25.04.2021 (od godz. 8.00) - 27.04.2021 (do godz. 24.00);

2) druga tura zapisów na specjalności, przedmioty do wyboru dla pozostałych Studentów bez względu na wysokość średniej ocen:
- 29.04.2021 (od godz. 8.00)- 5.05.2021 (do godz. 24.00)

3) trzecia tura zapisów na specjalności, przedmioty do wyboru:
-12.05.2021 (od godz. 8.00) – 17.05.2021 (do godz. 24.00)

W ramach pierwszej tury najlepsi Studenci (tj. tacy, którzy uzyskali średnią z dotychczasowego toku studiów co najmniej na poziomie 4,5) będą mogli jako pierwsi wybrać seminarium. Informacja o możliwości zapisów na seminaria zostanie przekazana przez Pracowników Dziekanatu w dniu 23 kwietnia br. najlepszym Studentom na ich adresy e-mail. Każdy Student może wybrać tylko jedno seminarium.

Następnie rozpocznie się druga tura zapisów, dla wszystkich Studentów (bez względu na poziom średniej ocen). W wyniku drugiej tury zapisów zostaną wyłonione specjalności, seminaria, wykłady do wyboru. Każdy Student może wybrać tylko jedno seminarium i specjalność.

Studenci, których wybrane w trakcie drugiej tury specjalności, seminaria, wykłady do wyboru nie uzyskały statusu „uruchomiony" będą mieli możliwość dopisania się w trakcie trzeciej tury do uruchomionych grup.

Studenci, którzy nie dokonają wyboru specjalności, seminarium, wykładu do wyboru do końca trzeciej tury (tj. nie dokonali wyboru specjalności, seminarium, wykładu do wyboru ze statusem „uruchomiony") zostaną przypisani na podstawie decyzji Dyrektora Instytutu do uruchomionych grup. Nie przewiduje się migracji Studentów między specjalnościami, seminariami, wykładami do wyboru po zakończeniu zapisów.

Wykaz uruchamianych zapisów oraz lista Promotorów prac licencjackich i magisterskich zostały zamieszczony na stronie Instytutu Zarządzania w zakładce Sprawy studenckie. https://iz.uek.krakow.pl/studenci/sprawy-studenckie/

Prof. UEK dr hab. Małgorzata Tyrańska
Dyrektor Instytutu Zarządzania

 


[15.04.2021]

INSTYTUT NAUK O JAKOŚCI I ZARZĄDZANIA PRODUKTEM

Zapisy na specjalności dla studentów I stopnia

Szanowni Państwo prosimy o dokonanie w terminie od 16.04.2021r.godz. 7.00 do 19.04.2021r. godz. 23.59 wyboru specjalności na następujących kierunkach:

  • Towaroznawstwo, studia I stopnia, stacjonarne i niestacjonarne (studenci obecnego 4. semestru)
  • Innowacyjność produktu, studia I stopnia stacjonarne (studenci obecnego 4. semestru).

Zapisy odbędą się za pośrednictwem systemu USOS.
Studenci, którzy nie dokonają wyboru specjalności zostaną przypisani na podstawie decyzji Dyrektora Instytutu.

 


[13.04.2021]

INSYTUT FINANSÓW

Szanowni Państwo!

Informujemy, iż w terminie od 14.04.2021r. godz. 9:00 do 15.04.2021r. godz. 23:59 zostanie przeprowadzona II tura zapisów na specjalności za pośrednictwem systemu USOSweb. Dla studentów:

Kierunek: Finanse i rachunkowość, studia stacjonarne 1 stopień - aktualny 4 semestr 20/21L

Kierunek: Finanse i rachunkowość, studia niestacjonarne 1 stopień - aktualny 4 semestr 20/21L

Kierunek: Finanse i rachunkowość, studia stacjonarne 2 stopień - aktualny 2 semestr 20/21L

Kierunek: Finanse i rachunkowość, studia niestacjonarne 2 stopień - aktualny 2 semestr 20/21L

Osoby które zapisały się na specjalność, która nie została uruchomiona muszą się przepisać na jedna z pośród uruchomionych specjalności.
Dziekanat KEFiP

 


[09.04.2021]

STYPENDIUM REKTORA DLA STUDENTÓW Z REKRUTACJI MARCOWEJ

Na posiedzeniu w dniu 09.04.br, Komisja Stypendialna ustaliła Ranking Ostateczny dla studentów ubiegających się o przyznanie stypendium rektora na semestr letni roku akademickiego 2020/2021

RANKING OSTATECZNY (link).

 


[07.04.2021]

INSYTUT FINANSÓW

Szanowni Państwo!

Informujemy, iż w terminie od 8.04.2021r. godz. 9:00 do 9.04.2021r. godz. 23:59 zostanie przeprowadzona I tura zapisów na specjalności za pośrednictwem systemu USOSweb dla studentów:

  • Kierunek: Finanse i rachunkowość, studia stacjonarne i niestacjonarne 1 stopień ( obecny 4. semestr)
  • Kierunek: Finanse i rachunkowość, studia stacjonarne i niestacjonarne 2 stopień ( obecny 2. semestr)
  • Kierunek: Bankowość i Zarządzanie Ryzykiem, studia stacjonarne i niestacjonarne 2 stopień ( obecny 2. semestr)
  • Kierunek: Rynki Finansowe, studia stacjonarne 2 stopień ( obecny 2. semestr)

 


[02.04.2021] 

Szanowni Studenci Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie,
uprzejmie prosimy o zapoznanie się z komunikatem dot. funkcjonowania Uczelni.

 


 [29.03.2021]

STYPENDIUM REKTORA DLA STUDENTÓW z REKRUTACJI MARCOWEJ

Komisja Stypendialna na posiedzeniu w dniu 29 marca br., ustaliła minima punktowe w RANKINGU WSTĘPNYM wniosków zarejestrowanych - KOMUNIKAT.

Studenci, których zarejestrowane wnioski o stypendium rektora uzyskały liczbę punktów nie mniejszą niż ustalone, są uprawnieni do II etapu składania wniosku.
II etap złożenia wniosku obejmuje:

  • wydrukowanie wniosku z USOS web (należy pamiętać o jego podpisaniu),
  • wysłanie pocztą tradycyjną albo wrzucenie do skrzynki w holu Budynku Głównego UEK wniosku wraz potwierdzeniami osiągnięć. Potwierdzenia muszą być dokumentami w oryginale.

Termin złożenia kompletu dokumentów upływa 02.04.2021.

 


 [26.02.2021]

STYPENDIA DLA STUDENTÓW Z REKRUTACJI MARCOWEJ 2020/2021

1. Terminy składania wniosków link.

2. Dane kontaktowe link.

Dostarczenie wniosków do weryfikacji - wydruków z USOS z kompletem dokumentów:

  • poczta tradycyjna
  • skrzynka podawcza na uczelni (hol budynku głównego)

Adres do korespondencji:
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Dział Spraw Bytowych Studentów i Doktorantów
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków

 


[21.12.2020]

UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE

Rekrutacja na studia II stopnia w semestrze letnim 2020/2021.

 

Już w drugiej połowie stycznia rusza internetowa rekrutacja na stacjonarne i niestacjonarne studia II stopnia w semestrze letnim 2020/2021 na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Zgłaszać mogą się kandydaci chcący studiować na kierunkach:

 

  1. Logistyka –absolwenci zdobędą wiedzę z zakresu m.in. zarządzania logistycznego  w przedsiębiorstwach, w tym także międzynarodowych, organizacji i projektowania, koordynacji oraz bezpośredniego nadzoru funkcjonowania logistyki i łańcuchów dostaw. 
  2. Gospodarka przestrzenna – studia te łączą wiedzę z zakresu ekonomii, architektury i urbanistyki, a także geodezji, geografii i kartografii, inżynierii środowiska i ekologii, prawa, socjologii, zarządzania oraz projektowania inżynierskiego. Kształcimy na nich kadrę ekonomistów o specjalistycznym przygotowaniu do pracy w różnych dziedzinach gospodarki lokalnej i regionalnej. 
  3. Towaroznawstwo – absolwenci zdobędą wiedzę m.in. w zakresie wpływu – w procesie pozyskiwania surowców, produkcyjnym i poprodukcyjnym – na jakość towarów i usług, oraz skutecznego zarządzania procesem kształtowania jakości. 
  4. Zarządzanie i inżynieria produkcji – te interdyscyplinarne studia łączą wiedzę z dziedziny zarządzania i ekonomii z podstawami nauk technicznych. Absolwenci zdobędą wiedzę z zakresu m.in.  przygotowania procesów produkcyjnych i zarządzania nimi.

 

TERMINARZ REKRUTACJI:

- Studia stacjonarne drugiego stopnia: Internetowa Rekrutacja Kandydatów od 18 stycznia do 22 stycznia 2021 r.

- Studia niestacjonarne drugiego stopnia: Internetowa Rekrutacja Kandydatów od 8 lutego do 28 lutego 2021 r.

 

Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej: https://studiuj.uek.krakow.pl/

 

 


[16.12.2020] 

INSTYTUT PRAWA

 

Szanowni Państwo,

informujemy, iż od 17 grudnia 2020r. rusza II tura obowiązkowej rejestracji przez system USOSweb na przedmioty do wyboru na semestr letni 2020/2021

 

Instytut Finansów

 

Szanowni Państwo,

informujemy, iż od 17 grudnia 2020r. rusza II tura obowiązkowej rejestracji przez system USOSweb na przedmioty do wyboru na semestr letni 2020/2021

 

[14.12.2020]

Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem

II tura zapisów na wykłady do wyboru na semestr letni 2020/2021

17 grudnia 2020, godz. 7.00 do 20 grudnia 2020, godz. 23.59

Studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia na kierunkach Towaroznawstwo, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Logistyka

  • Studenci, których wykłady wybrane w I turze zapisów nie uzyskały statusu „uruchomiony” mają możliwość dopisania się do uruchomionych wykładów w trakcie II tury zapisów.
  • Studenci, którzy nie dokonają wyboru przedmiotów do końca II tury (tj. nie dokonali wyboru wśród przedmiotów ze statusem „uruchomiony”), zostaną przypisani do uruchomionych wykładów na podstawie decyzji Dyrektora Instytutu.
  • Nie przewiduje się migracji Studentów między przedmiotami do wyboru po zakończeniu zapisów.

 


[11.12.2020] 

INSTYTUT PRAWA

 

Szanowni Państwo,

informujemy, iż od 14 grudnia 2020r. rozpoczyna się obowiązkowa rejestracja przez system USOSweb na przedmioty do wyboru dla kierunku: Prawo, na semestr letni 2020/2021, dla studentów:

 

I rok – studia stacjonarne - zapisy na sem.2.

Student wybiera 2 przedmioty z 6

I rok – studia niestacjonarne - zapisy na sem.2.

Student wybiera 2 przedmioty z 6

II rok – studia stacjonarne - zapisy na sem.4.

Student wybiera 2 przedmioty z 7

II rok – studia niestacjonarne - zapisy na sem.4.

Student wybiera 2 przedmioty z 7

III rok – studia stacjonarne - zapisy na sem.6.

Student wybiera 2 przedmioty z wielu

IV rok – studia stacjonarne - zapisy na sem.8.

Student wybiera 3 przedmioty z wielu

IV rok – studia niestacjonarne - zapisy na sem.8.

* Student wybiera 3 przedmioty z wielu

V rok – studia stacjonarne - zapisy na sem.10.

Student wybiera 3 przedmioty z 4

O uruchomieniu danego przedmiotu decydować będzie zapisanie się min. 22 osób

* o uruchomieniu danego przedmiotu decydować będzie zapisanie się min. 13 osób

 

Instytut Finansów

 

Szanowni Państwo,

informujemy, iż od 14 grudnia 2020r. rozpoczyna się obowiązkowa rejestracja przez system USOS na przedmioty do wyboru na semestr letni 2020/2021, dla studentów:

 

Kierunek: Finanse i Rachunkowość, studia stacjonarne I stopień, II rok – zapisy 

na semestr 4. 20/21 lato

Studenci wybierają:

2 przedmioty z wielu

Kierunek: Finanse i Rachunkowość, studia niestacjonarne I stopień, II rok - zapisy

na semestr 4. 20/21 lato

Studenci wybierają:

2 przedmioty z wielu

Kierunek: Finanse i Rachunkowość, 

ścieżka Corporate Finance and Accounting, studia stacjonarne I stopień, II rok - zapisy

na semestr 4. 20/21 lato

Studenci wybierają:

2 przedmioty z wielu

Kierunek: Finanse i Rachunkowość, 

ścieżka Corporate Finance and Accounting, studia stacjonarne I stopień, III rok - zapisy

na semestr 6. 20/21 lato

Studenci wybierają:

1 przedmioty z wielu

Kierunek: Finanse i Rachunkowość, studia stacjonarne II stopień, I rok - zapisy

na semestr 2. 20/21 lato

Studenci wybierają:

1 przedmiot z 2 - Ekonomia matematyczna lub Ekonomia globalna

oraz 1 przedmiot z wielu

Kierunek: Finanse i Rachunkowość, studia niestacjonarne II stopień, I rok - zapisy

na semestr 2. 20/21 lato

Studenci wybierają:

1 przedmiot z 2 - Ekonomia matematyczna lub Ekonomia globalna

oraz 1 przedmiot z wielu

Kierunek: Finanse i Rachunkowość, 

ścieżka Corporate Finance and Accounting, studia stacjonarne II stopień, I rok - zapisy

na semestr 2. 20/21 lato

Studenci wybierają:

1 przedmiot z 2 – Mathematical Economics lub Global Economics

oraz 1 przedmiot z wielu

Kierunek: Finanse i Rachunkowość, 

ścieżka Corporate Finance and Accounting, studia niestacjonarne II stopień, I rok - zapisy

na semestr 2. 20/21 lato

Studenci wybierają:

1 przedmiot z 2 – Mathematical Economics lub Global Economics

oraz 1 przedmiot z wielu

Kierunek: Bankowość i Zarządzanie Ryzykiem, studia stacjonarne II stopień, I rok - zapisy

na semestr 2. 20/21 lato

Studenci wybierają:

4 przedmioty z 8

Kierunek: Bankowość i Zarządzanie Ryzykiem, studia niestacjonarne II stopień, I rok – zapisy na semestr 2. 20/21 lato

Studenci wybierają:

4 przedmioty z 8

Kierunek: Rynki Finansowe, studia stacjonarne II stopień, I rok - zapisy

na semestr 2. 20/21 lato

Studenci wybierają:

3 przedmioty z 6

Kierunek: Audyt Finansowy, studia stacjonarne II stopień, I rok - zapisy

na semestr 2. 20/21 lato

Studenci wybierają:

1 przedmiot  z 2

Kierunek: Audyt Finansowy, studia niestacjonarne II stopień, I rok - zapisy

na semestr 2. 20/21 lato

Studenci wybierają:

1 przedmiot z 2

Kierunek: Zarządzanie Finansami Państwa i Samorządu Terytorialnego,  studia stacjonarne II stopień, I rok - zapisy

na semestr 2. 20/21 lato

Studenci wybierają:

1 przedmiot z 2

Kierunek: Zarządzanie Finansami Państwa i Samorządu Terytorialnego, studia stacjonarne II stopień, II rok - zapisy

na semestr 4. 20/21 lato

Studenci wybierają:

1 przedmiot z 2

Kierunek: Rynki Finansowe, studia stacjonarne II stopień, II rok - zapisy

na semestr 4. 20/21 lato

Studenci wybierają:

1 przedmiot z 2

Kierunek: Finanse i Rachunkowość, 

ścieżka Corporate Finance and Accounting, studia stacjonarne II stopień, II rok - zapisy

na semestr 4. 20/21 lato

Studenci wybierają:

3 przedmioty z wielu:

Kierunek: Finanse i Rachunkowość, 

ścieżka Corporate Finance and Accounting, studia niestacjonarne II stopień, II rok - zapisy

na semestr 4. 20/21 lato

Studenci wybierają:

3 przedmioty z wielu:

 

O uruchomieniu danego przedmiotu decydować będzie zapisanie się min. 22 osób

W przypadku mniej licznych kierunków o uruchomieniu danego przedmiotu decydować będzie większość.

 


[04.12.2020]

Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem

 Zapisy na wykłady do wyboru na semestr letni 2020/2021

Studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia na kierunkach Towaroznawstwo, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Logistyka

Szanowni Państwo, Studenci INoJZP

Zapraszamy do wyboru przedmiotów w ramach wykładów do wyboru na semestr letni roku akademickiego 2020/2021 na poszczególnych kierunkach studiów i/lub specjalnościach prowadzonych w INoJiZP.

Wybór i zapisy na wykłady do wyboru są możliwe w systemie USOS w terminie 5 grudnia 2020 od godz. 7.00 do 8 grudnia 2020 do godz. 23.59. Prosimy o dokonanie wyboru odpowiedniej liczby wykładów do wyboru zgodnie z planem studiów na danym kierunku studiów, tj.

 

Studia I stopnia (na semestr 6) na kierunkach:

  • Towaroznawstwo - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne - specjalność Handlowo-celna po 5 wykładów do wyboru przez studenta
  • Zarządzanie i Inżynieria Produkcji - studia stacjonarne i studia niestacjonarne po 1 wykładzie do wyboru przez studenta.

 

Studia II stopnia (na semestr 3) na kierunkach:

  • Towaroznawstwo - studia stacjonarne, specjalność Handlowo-celna 2 wykłady do wyboru oraz specjalność Transport i spedycja 4 wykłady do wyboru przez studenta. 
  • Zarządzanie i Inżynieria Produkcji - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne - specjalność Zarządzanie projektami w produkcji po 1 wykładzie do wyboru oraz specjalność Projakościowe zarządzanie produkcją po 2 wykłady do wyboru 
  • Logistyka - studia stacjonarne oraz studia niestacjonarne -  specjalność Manager Logistyki po 2 wykłady do wyboru oraz specjalność Logistyka przedsiębiorstw po 4 wykłady do wyboru przez studenta. 

Do uruchomienia danego wykładu do wyboru niezbędne jest  jego wskazanie przez min. 22 studentów danego kierunku, bądź specjalności. Wyjątek stanowią kierunki i specjalności, na których liczba studiujących jest mniejsza - wówczas limity są adekwatne do liczby osób na danym kierunku, bądź specjalności. 

 


[03.12.2020]

STYPENDIUM REKTORA 2020/2021- Ranking Ostateczny

 

Na posiedzeniu w dniu 02.12.br Komisja Stypendialna ustaliła Ranking Ostateczny dla studentów ubiegających się o przyznanie stypendium rektora na rok akademicki 2020/2021

RANKING OSTATECZNY (link).

 


[19.11.2020]

STYPENDIUM REKTORA 2020/2021 - Ranking Wstępny - Wersja II zaktualizowana

 

W związku z korektą liczby studentów na poszczególnych kierunkach studiów, zaistniała konieczność aktualizacji Rankingu Wstępnego z dnia 6 listopada 2020r.

Na posiedzeniu w dniu 18 listopada br., Komisja Stypendialna ustaliła nowe minima punktowe, które należy sprawdzić w Rankingu Wstępnym – Wersja II zaktualizowana - KOMUNIKAT.

Studenci, których zarejestrowane wnioski o stypendium rektora uzyskały liczbę punktów nie mniejszą niż ustalone w nowym rankingu, są uprawnieni do II etapu składania wniosku.

II etap złożenia wniosku obejmuje:

  • wydrukowanie z USOS web i podpisanie wniosku
  • wysłanie pocztą tradycyjną albo wrzucenie do skrzynki w holu Budynku Głównego UEK wniosku wraz potwierdzeniami osiągnięć. Potwierdzenia muszą być dokumentami w oryginale.

Termin złożenia kompletu dokumentów upływa 27.11.2020. - Zarządzenie Rektora nr 72/2020 - link


[06.11.2020]

STYPENDIUM REKTORA 2020/2021 - Ranking Wstępny

 

Studenci, których zarejestrowane wnioski o stypendium rektora uzyskały liczbę punktów nie mniejszą niż ustalona przez Komisję Stypendialną są uprawnieni do II etapu składania wniosku. Należy sprawdzić minimum punktowe w Rankingu Wstępnym- KOMUNIKAT. Wydrukowany z USOSweb i podpisany wniosek wraz z potwierdzeniami (tylko oryginały) osiągnięć można wysłać pocztą tradycyjną albo wrzucić do skrzynki w holu Budynku Głównego UEK do dnia 17.11.2020.

 

 


[06.10.2020]

Instytut Prawa

I rok 2020/2021 (rekrutacja 2020)

Studia niestacjonarne jednolite magisterskie

Zapisy na przedmioty do wyboru

W czwartek 8 października 2020 w godzinach 8:00-23:59 rusza obowiązkowa rejestracja na przedmioty do wyboru na 1 semestr 2020/2021 dla studentów 1 roku studiów niestacjonarnych kierunku Prawo. 

Poprzez system Usos należy dokonać zapisu na 3 z 6 przedmiotów.

Aby przedmiot został uruchomiony musi się na niego zapisać min. 22 os.

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie 

 

Wydawanie dokumentów

Odbiór legitymacji i podpisanie ślubowania odbędzie się w godzinach przyjęć dziekanatu w pok. 010 (budynek główny UEK) od poniedziałku 12.10.2020.

Studenci, którzy dokonają późniejszej wpłaty za legitymacje, będą je mogli odebrać do 2 tygodni po zaksięgowaniu wpłaty. Dotyczy to również osób z rekrutacji w trybie odwołania lub przeniesienia.

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

link do strony dziekanatu https://ip.uek.krakow.pl/dziekanat/

 

 


 [02.10.2020]

Szanowni Państwo!

Studenci I roku 2020/2021 studiów niestacjonarnych jednolitych magisterskich kierunku Prawo

uprzejmie informujemy, iż z uwagi na przedłużony okres rekrutacji, wydawanie dokumentów (legitymacji) oraz podpisywanie ślubowań odbędzie się od dnia 12.10.2020 w godz. przyjęć dziekanatu w pok. 010 w Budynku Głównym UEK. 

 


 

[01.10.2020]

Spotkanie informacyjne i szkolenie BHP dla studentów rozpoczynających naukę w UEK

Szanowni Państwo,

Uprzejmie zawiadamiamy, że w dniu 3 października 2020 r. (sobota) o godz. 10.00 odbędzie się spotkanie informacyjne i obowiązkowe szkolenie BHP dla studentów rozpoczynających naukę w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie od roku akademickiego 2020/21 - link do transmisji filmu jest  [tutaj] (film będzie dostępny 03.10.2020 od godziny 10:00).


 

[25.09.2020]

Komunikat dla studentów pierwszego roku

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy osoby przyjęte na pierwszy rok studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych magisterskich w roku akademickim 2020/2021 do odbioru dokumentów. Wykaz terminów odbioru dokumentów dla poszczególnych Kolegiów znajduje się tutaj.

Prosimy także o zapoznanie się i zastosowanie do załączonej w dokumencie instrukcji postępowania podczas odbioru dokumentów.

Uprzejmie informujemy, że wewnętrzne akty prawne dotyczące procesu i organizacji kształcenia, obowiązujące w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie dostępne są na stronach:

https://uek.krakow.pl/informacje-prawne/akty-prawne

https://uek.krakow.pl/studenci

https://uek.krakow.pl/artykuly/news/komunikaty-w-zwiazku-z-wystepowaniem-w-polsce-wirusa-sars-cov-2

 
 
 

Poprzednie komunikaty dostępne są w archiwum