Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Gamifikacja w zarządzaniu

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: ZZ-ZZ-S2-GAMWZA
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Gamifikacja w zarządzaniu
Jednostka: Instytut Zarządzania
Grupy: Kier. Zarządzanie zasobami ludzkimi, Przedmioty do wyboru
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)

Okres: 2023-02-27 - 2023-09-17
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin, 44 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Robert Szydło
Prowadzący grup: Robert Szydło
Strona przedmiotu: https://planystudiow.uek.krakow.pl/ukp.php?idPrzedmiotu=1017211
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z przedmiotu
Wykład - Ocena końcowa z przedmiotu
Sposób zaliczenia przedmiotu:

Zaliczenie

Skrócony opis:

Gamifikacja to przeniesienie znanych ludziom od dzieciństwa mechanizmów zwiazanychz grami do rzeczywistości poza nimi. Celem przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej sposobów wykorzystania tych mechanizmów.

Pełny opis:

W ramach przedmiotu poruszone będą zagadnienia:

1. Rodzaje gier, w tym gry poważne

2. Mechanizmy gamifikacyjne

3. typy graczy

4. praktyczne przykłady wykorzystania gamifikacji

Literatura:

Tkaczyk, P. (2012). Grywalizacja: jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych. Tyranska, M. (2021). Wybrane zagadnienia zarządznaia kompetencji pracowników w organizacji. Warszawa: C.H. Beck

Tyrańska, M., Szydło, R. (2021). Grywalizacja w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Gdańsk: UG.

Złotek, M. (2017). Grywalizacja - wykorzystanie mechanizmów gier jako motywacja do zmiany zachowania ludzi.

Zichermann, G., Cunningham, C. (2011). Gamification by Design. Sebastopol: O'Reilly

Deterding, S. (20011). Gamification. using game-design elements in non-gaming contexts. CHI EA '11: CHI '11 Extended Abstracts on Human Factors in Computing Systems.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-7 (2025-03-24)