Gamifikacja w marketingu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | ZZ-MR-N2-GAMWMA |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Gamifikacja w marketingu |
Jednostka: | Instytut Zarządzania |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-17 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 9 godzin, 67 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Robert Szydło | |
Prowadzący grup: | Robert Szydło | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z przedmiotu
Wykład - Ocena końcowa z przedmiotu |
|
Sposób zaliczenia przedmiotu: | Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
Gamifikacja to przeniesienie znanych ludziom od dzieciństwa mechanizmów związanych z grami do rzeczywistości poza nimi. Celem przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej sposobów wykorzystania tych mechanizmów. |
|
Pełny opis: |
W ramach przedmiotu poruszone będą zagadnienia: 1. Rodzaje gier, w tym gry poważne 2. Mechanizmy gamifikacyjne 3. typy graczy 4. praktyczne przykłady wykorzystania gamifikacji |
|
Literatura: |
Tkaczyk, P. (2012). Grywalizacja: jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych. Tyranska, M. (2021). Wybrane zagadnienia zarządznaia kompetencji pracowników w organizacji. Warszawa: C.H. Beck Tyrańska, M., Szydło, R. (2021). Grywalizacja w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Gdańsk: UG. Złotek, M. (2017). Grywalizacja - wykorzystanie mechanizmów gier jako motywacja do zmiany zachowania ludzi. Zichermann, G., Cunningham, C. (2011). Gamification by Design. Sebastopol: O'Reilly 2. Deterding, S. (20011). Gamification. using game-design elements in non-gaming contexts. CHI EA '11: CHI '11 Extended Abstracts on Human Factors in Computing Systems. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.