Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

System obsługi klienta - konstrukcja i doskonalenie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: ZJ-IP-S2-SYSOGI
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: System obsługi klienta - konstrukcja i doskonalenie
Jednostka: Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2026-03-02 - 2026-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin, 37 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Bernard Bińczycki
Prowadzący grup: Bernard Bińczycki
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z przedmiotu
Konwersatorium - Ocena końcowa z przedmiotu
Skrócony opis:

Doskonalenie systemu obsługi klientów umożliwia budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wpływa na lojalność i sukces firmy. Znajomość technik komunikacyjnych, rozwiązywania problemów oraz profesjonalnej obsługi pozwala lepiej reagować na potrzeby klientów i zwiększać ich satysfakcję. Wysokie standardy obsługi wyróżniają firmę na tle konkurencji, co przekłada się na większe zyski i rozwój biznesu.

Pełny opis:

Program zajęć: Postępowanie z trudnym klientem, CRM w zakładach energetycznych, Studium przypadku - obsługa klienta w Singapour International Airlines, Zadowolenie a lojalność klienta, Studium przypadku - planowanie pracy handlowców brytyjskich w Apex Component Company, Sposoby odnoszenia się do klientów, Tradycyjne i nowoczesne ujęcie systemu obsługi klienta, Zachowania niezadowolonego klienta, Program doskonalenia systemu obsługi klienta.

Literatura:

Natalia Nietupska, Jak zatrzymać klientów?, Rzeszów 2024, dostęp online: https://hanbg.uek.krakow.pl/han/pwn/https/libra.ibuk.pl/reader/jak-zatrzymac-klientow-natalia-nietupska-326551

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.2.0.0-8 (2025-10-29)