System obsługi klienta - konstrukcja i doskonalenie
Informacje ogólne
| Kod przedmiotu: | ZJ-IP-S2-SYSOGI |
| Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
| Nazwa przedmiotu: | System obsługi klienta - konstrukcja i doskonalenie |
| Jednostka: | Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem |
| Grupy: | |
| Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
| Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)
| Okres: | 2026-03-02 - 2026-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
| Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 37 miejsc
|
|
| Koordynatorzy: | Bernard Bińczycki | |
| Prowadzący grup: | Bernard Bińczycki | |
| Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
| Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa z przedmiotu
Konwersatorium - Ocena końcowa z przedmiotu |
|
| Skrócony opis: |
Doskonalenie systemu obsługi klientów umożliwia budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wpływa na lojalność i sukces firmy. Znajomość technik komunikacyjnych, rozwiązywania problemów oraz profesjonalnej obsługi pozwala lepiej reagować na potrzeby klientów i zwiększać ich satysfakcję. Wysokie standardy obsługi wyróżniają firmę na tle konkurencji, co przekłada się na większe zyski i rozwój biznesu. |
|
| Pełny opis: |
Program zajęć: Postępowanie z trudnym klientem, CRM w zakładach energetycznych, Studium przypadku - obsługa klienta w Singapour International Airlines, Zadowolenie a lojalność klienta, Studium przypadku - planowanie pracy handlowców brytyjskich w Apex Component Company, Sposoby odnoszenia się do klientów, Tradycyjne i nowoczesne ujęcie systemu obsługi klienta, Zachowania niezadowolonego klienta, Program doskonalenia systemu obsługi klienta. |
|
| Literatura: |
Natalia Nietupska, Jak zatrzymać klientów?, Rzeszów 2024, dostęp online: https://hanbg.uek.krakow.pl/han/pwn/https/libra.ibuk.pl/reader/jak-zatrzymac-klientow-natalia-nietupska-326551 |
|
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
